Ansøgning om V.I.P

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
math429m2
Posts: 3
Joined: 29 Aug 2013, 20:09

Ansøgning om V.I.P

Post by math429m2 »

Navn: Mark

Minecraft navn: math429m2

Alder: 15-16

Sted: Nordjylland

Mine fritids interesser: Jeg spiller badminton om onsdagen i 3 timer hver uge, jeg løber hver 2. dag, hygger tit med mine venner og spiller Minecraft hver dag så meget jeg kan :D

Min erfaring med Minecraft: Jeg har spillet på mange servere nu, men de fleste var ikke lige mig...Jeg har spillet Minecraft i cirka 6 år nu og har fulgt udviklingen af spillet. Jeg er god til at samarbejde med andre, men jeg er også god til at klare mig selv :)

Crafters.dk: Jeg fandt serveren på "den danske minecraft list"

Venner: Jeg har ingen venner på serveren lige nu, men jeg regner med at få en masse ;)

Hvad jeg vil på serveren: Jeg vil først og fremmest få nogle gode venner at spille med:) Men jeg regner også med at kunne bygge nogle seje ting til serveren. Jeg kunne også godt tænke mig at starte en slags klan. Men ellers vil jeg gerne dele min erfaring med alle andre og måske lære noget ;)

Reglerne: De er læst, studeret, gennemgået og forstået :)

Håber på det bedste...Mark/math429m2 :D
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: Ansøgning om V.I.P

Post by Nielsen74 »

math429m2 wrote:Navn: Mark

Minecraft navn: math429m2

Alder: 15-16

Sted: Nordjylland

Mine fritids interesser: Jeg spiller badminton om onsdagen i 3 timer hver uge, jeg løber hver 2. dag, hygger tit med mine venner og spiller Minecraft hver dag så meget jeg kan :D

Min erfaring med Minecraft: Jeg har spillet på mange servere nu, men de fleste var ikke lige mig...Jeg har spillet Minecraft i cirka 6 år nu og har fulgt udviklingen af spillet. Jeg er god til at samarbejde med andre, men jeg er også god til at klare mig selv :)

Crafters.dk: Jeg fandt serveren på "den danske minecraft list"

Venner: Jeg har ingen venner på serveren lige nu, men jeg regner med at få en masse ;)

Hvad jeg vil på serveren: Jeg vil først og fremmest få nogle gode venner at spille med:) Men jeg regner også med at kunne bygge nogle seje ting til serveren. Jeg kunne også godt tænke mig at starte en slags klan. Men ellers vil jeg gerne dele min erfaring med alle andre og måske lære noget ;)

Reglerne: De er læst, studeret, gennemgået og forstået :)

Håber på det bedste...Mark/math429m2 :D
Du kan ik være både 15 OG 16, så hvor gammel ER du?
Image
User avatar
math429m2
Posts: 3
Joined: 29 Aug 2013, 20:09

Re: Ansøgning om V.I.P

Post by math429m2 »

Jeg er 15 men den 11 oktober bliver jeg 16...Så midt imellem :D
Derfor skrev jeg 15-16...Men jeg kan godt rette det til 15, hvis det er så vigtigt :lol:
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: Ansøgning om V.I.P

Post by Nielsen74 »

Nej det er ik nødvendigt, det var nu bare et afklaren spørgsmål.
Ansøgningen er godkendt, kom ind på serveren og fang en Admin (rød) eller en Moderator (blå) for en test om reglerne når du er sikker på du kan dem alle.
Image
User avatar
math429m2
Posts: 3
Joined: 29 Aug 2013, 20:09

Re: Ansøgning om V.I.P

Post by math429m2 »

Okay men det bliver først I morgen så...jeg skal til at se en god aktion film ;)
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning om V.I.P

Post by julemand101 »

Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply