VIP andsøgning 2

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
nikolaikbh
Posts: 3
Joined: 05 Sep 2013, 19:28

V.I.P Ansøgning

Post by nikolaikbh »

Hej jeg hedder Nikolai Jeg elsker at spille computer mest minecraft spiller jeg jeg over holder alle regler som er på en server og vil på ingen måde bryde reglerne. Jeg kan røbe at jeg mindst spiller 5 timer om dagen

Jeg håber jeg kan blive V.I.P

K.H. Nikolai
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: V.I.P Ansøgning

Post by julemand101 »

nikolaikbh wrote:Hej jeg hedder Nikolai Jeg elsker at spille computer mest minecraft spiller jeg jeg over holder alle regler som er på en server og vil på ingen måde bryde reglerne. Jeg kan røbe at jeg mindst spiller 5 timer om dagen

Jeg håber jeg kan blive V.I.P

K.H. Nikolai
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
nikolaikbh
Posts: 3
Joined: 05 Sep 2013, 19:28

V.I.P Ansøgning

Post by nikolaikbh »

Hej jeg hedder Nikolai Jeg elsker at spille computer mest minecraft spiller jeg jeg over holder alle regler som er på en server og vil på ingen måde bryde reglerne. Jeg kan røbe at jeg mindst spiller 5 timer om dagen

Jeg håber jeg kan blive V.I.P

K.H. Nikolai
User avatar
nikolaikbh
Posts: 3
Joined: 05 Sep 2013, 19:28

VIP andsøgning 2

Post by nikolaikbh »

Husk på at gøre noget ud af jeres ansøgninger, og kom over alle de punkter i skabelonen på en frigjort måde.

- Inddrag gerne humor i din ansøgning.

- Jo bedre ansøgningen er, jo lettere har vi ved at godkende jer med det samme.

- Vi lukker brugere ind alle dage.

- Lad være med at kopiere tidligere ansøgninger ordret.

- Lav kun ét topic. Hvis du bliver bedt om at ændre din ansøgning, så gør det i samme topic ved hjælp af "Edit" funktionen, eller ved at lave et nyt reply til samme topic.

- Her er nogle tilfældige eksempler på gode ansøgninger. Der er kommet mange gode ansøgninger siden, så tak fordi i har taget imod opfordringen.:
viewtopic.php?f=16&t=707
viewtopic.php?f=16&t=638
viewtopic.php?f=16&t=288

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: VIP andsøgning 2

Post by julemand101 »

nikolaikbh wrote:Husk på at gøre noget ud af jeres ansøgninger, og kom over alle de punkter i skabelonen på en frigjort måde.

- Inddrag gerne humor i din ansøgning.

- Jo bedre ansøgningen er, jo lettere har vi ved at godkende jer med det samme.

- Vi lukker brugere ind alle dage.

- Lad være med at kopiere tidligere ansøgninger ordret.

- Lav kun ét topic. Hvis du bliver bedt om at ændre din ansøgning, så gør det i samme topic ved hjælp af "Edit" funktionen, eller ved at lave et nyt reply til samme topic.

- Her er nogle tilfældige eksempler på gode ansøgninger. Der er kommet mange gode ansøgninger siden, så tak fordi i har taget imod opfordringen.:
viewtopic.php?f=16&t=707
viewtopic.php?f=16&t=638
viewtopic.php?f=16&t=288

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Også afvist (hvordan kan du tro andet?). Du har ikke flere forsøg til at skrive en ansøgning herinde. Find en anden server fx igennem http://www.minecraftlisten.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply