Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
KTorp
Posts: 1
Joined: 09 Sep 2013, 17:56

Ansøgning

Post by KTorp »

Dit Navn: Kevin

Dit Minecraft Navn: KTorp

Alder: 15

Sted: Nordfyn

Interesser: Computer, minecraft, Wow, TF2 tja og en masse andre spil. :p

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i lidt over et års tid. Har spillet på en masse andre servere med mine venner.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Diwsen.

Venner på serveren? Diwsen

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine crafters.dk fordi jeg gerne vil spille med mine venner, og det ser ud til at være en rimelig god/(fed) server. Jeg vil bygge nogle seje ting med mine venner, snakke med de andre og have det sjovt.

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst reglerne god og grundigt, og har forstået dem.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

KTorp wrote:Dit Navn: Kevin

Dit Minecraft Navn: KTorp

Alder: 15

Sted: Nordfyn

Interesser: Computer, minecraft, Wow, TF2 tja og en masse andre spil. :p

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i lidt over et års tid. Har spillet på en masse andre servere med mine venner.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Diwsen.

Venner på serveren? Diwsen

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine crafters.dk fordi jeg gerne vil spille med mine venner, og det ser ud til at være en rimelig god/(fed) server. Jeg vil bygge nogle seje ting med mine venner, snakke med de andre og have det sjovt.

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst reglerne god og grundigt, og har forstået dem.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply