Guffes whitelist :3

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
GuffeLyndrup
Posts: 9
Joined: 14 Sep 2013, 21:13

Guffes whitelist :3

Post by GuffeLyndrup »

Dit Minecraft Navn: GuffeLyndrup

Alder: 14

Sted: Østjylland i Randers (i en lille forstad til Randers som hedder Assentoft)

Interesser: Spil, Sport, Action spil: Gmod, COD, League of Legends og selvfølgelig masser af Minecraft

Minecraft erfaring: Jeg har spillet på Minecrafter.dk i lang tid som dsv. lukkede ned den 1. juli tror jeg nok... ellers har jeg også spillet på min egen server og lidt af hvert :D

Hvor har du hørt om crafters.dk: Min ven Mathias linkede mig til serveren og den lød sej (minecraft navn: mathiasdj)

Venner på serveren? jeg har en masse venner på serveren (mathiasdj, xjsm, newfate osv.) men håber på at finde mange flere

Hvorfor vil du joine vores server: mig og mine venner har virkelig ledt efter en god minecraft survival server siden sandkassen lukkede ned, så vi håber at det er den her server vi har ledt efter....

Og jeg har læst på jeres forum og kiggede lidt på kortet og den her server ser mega fed ud :D
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Guffes whitelist :3

Post by Grandt_666 »

GuffeLyndrup wrote:Dit Minecraft Navn: GuffeLyndrup

Alder: 14

Sted: Østjylland i Randers (i en lille forstad til Randers som hedder Assentoft)

Interesser: Spil, Sport, Action spil: Gmod, COD, League of Legends og selvfølgelig masser af Minecraft

Minecraft erfaring: Jeg har spillet på Minecrafter.dk i lang tid som dsv. lukkede ned den 1. juli tror jeg nok... ellers har jeg også spillet på min egen server og lidt af hvert :D

Hvor har du hørt om crafters.dk: Min ven Mathias linkede mig til serveren og den lød sej (minecraft navn: mathiasdj)

Venner på serveren? jeg har en masse venner på serveren (mathiasdj, xjsm, newfate osv.) men håber på at finde mange flere

Hvorfor vil du joine vores server: mig og mine venner har virkelig ledt efter en god minecraft survival server siden sandkassen lukkede ned, så vi håber at det er den her server vi har ledt efter....

Og jeg har læst på jeres forum og kiggede lidt på kortet og den her server ser mega fed ud :D
Jeg kunne godt tænke mig svar på:
Har du læst og forstået reglerne?

Derudover kunne jeg godt tænke mig at vide lidt mere om dig.
Member of The Islanders
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Guffes whitelist :3

Post by Grandt_666 »

Jeg kan se du har kopieret direkte fra en andens ansøgning. Du skal derfor rette din ansøgning til, så det er din personlige ansøgning.
Member of The Islanders
User avatar
GuffeLyndrup
Posts: 9
Joined: 14 Sep 2013, 21:13

Re: Guffes whitelist :3

Post by GuffeLyndrup »

Eh, jeg er en 57 årig mand der elsker at samle på hovedløse dukker.. DONT JUDGE..
Just kidding, er en 14-årig dreng der bor i en lille landsby "Uggelhuse".
Ansøger fordi jeg gerne vil game med mine IRL buddies <3

Har læst og forstået reglerne, men folk har tydeligvis fået det forkerte indtryk af mig, fordi jeg tog gas på mine venner, der var overbeviste om at jeg ikke ville blive accepted herinde..

Jeg har tænkt mig at tage det seriøst lige så snart jeg kan spille med mine venner :3

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:


(#Cut4Døffe)
User avatar
GuffeLyndrup
Posts: 9
Joined: 14 Sep 2013, 21:13

Re: Guffes whitelist :3

Post by GuffeLyndrup »

Jeg har kopieret de punkter som min ven havde skrevet, men med mine egne svar :i

Ser ingen grund til at folk skal lave helt nye, når jeg næsten skulle skrive ordret det samme :))
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Guffes whitelist :3

Post by FedeAnderzen »

Banned for umoden chat, ansøgning afvist
Image
User avatar
GuffeLyndrup
Posts: 9
Joined: 14 Sep 2013, 21:13

Re: Guffes whitelist :3

Post by GuffeLyndrup »

Guys, de vidste mit præcise navn og addresse! Hvordan ville i reagere!





(Creepy)
Post Reply