Plugins ider

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
bjorn17

Plugins ider

Post by bjorn17 »

Hej alle sammen ;D Jeg ville gerne give nogle ider til hvilke plugins vi kunne have for at gøre det mere sjovere og osv.

Fx Synes jeg det kunne være fedt med Jobs - Som gør at du kan vælge mellem nogle "Jobs" altså Arbejde og kunne tjene "BOBS" på du kan fx vælge Mining og mange andre ting ;)

Jeg kunne også godt tænke mig Mcmmo - Som gør du kan stige i level på Mining og også videre og så når du er i højt nok level kan du bruge "Super Pickaxe" Som gør ligesom gamemode i fx 3 sekunder så du kan mine hurtigere og når du kommer i Højt level kommer der også nogle gange Glowstone dust ud af sand og gravel ;)

I må gerne skrive hvilke plugins i godt kunne tænke jer ;)

- Ps det er bare Ider til det ;)
CasperSK

Re: Plugins ider

Post by CasperSK »

bjorn17 wrote:Hej alle sammen ;D Jeg ville gerne give nogle ider til hvilke plugins vi kunne have for at gøre det mere sjovere og osv.

Fx Synes jeg det kunne være fedt med Jobs - Som gør at du kan vælge mellem nogle "Jobs" altså Arbejde og kunne tjene "BOBS" på du kan fx vælge Mining og mange andre ting ;)

Jeg kunne også godt tænke mig Mcmmo - Som gør du kan stige i level på Mining og også videre og så når du er i højt nok level kan du bruge "Super Pickaxe" Som gør ligesom gamemode i fx 3 sekunder så du kan mine hurtigere og når du kommer i Højt level kommer der også nogle gange Glowstone dust ud af sand og gravel ;)

I må gerne skrive hvilke plugins i godt kunne tænke jer ;)

- Ps det er bare Ider til det ;)
Det er alt sammen meget fint med plugins, men jobs og mining skills strider lidt imod de værdier der er på Crafters.dk synes jeg. Serveren er så vanilla som muligt, så hvis vi pludselig skal have diverse ud af dirt synes jeg det ødelægger det grind der er for at vi kan prale med at vores server er unik.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
pitti999

Post by pitti999 »

Desuden det med at kunne tjene bobs på jobs, vil være det samme som at spawne diamonds, da du kan købe bobs for diamonds, og omvendt! Og vi spawner desværre ikke ting til os her! ;)
Im mr meeseeks look at me...
julemand101

Post by julemand101 »

Det er fint med ideer men prøv lige at se tingene fra vores perspektiv. Vi har kørt serveren i snart 3 år og har ganske udmærket styr på hvordan vi ønsker serveren skal køre og hvad vi kan tillade os at smide ind på serveren uden det ødelægger serverens ånd. Du er lige blevet medlem for få dage siden og begynder at komme med ændringer til hvordan vi skal ændre serveren så den passer bedre til dig uden at overveje konsekvenserne.

Jeg vil derfor anbefale dig at spille nogle måneder på serveren og så derefter begynde at overveje hvilke forbedringer der kan laves men hvor du samtidig tænker konsekvenserne igennem.

Prøv at overvej om der er en grund til vi har kunne holde os kørende i snart 3 år hvor vi stadig ser nogle af de spillere der var med helt fra starten imens der dagligt oprettes og fjernes bunker af Minecraft servere der ikke kan holde på deres spillere.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Grandt_666

Post by Grandt_666 »

bjorn17 wrote:så når du er i højt nok level kan du bruge "Super Pickaxe" Som gør ligesom gamemode i fx 3 sekunder så du kan mine hurtigere
Vil du mine hurtigere, så sæt et beacon op med Haste II og brug hakke med efficiency V, så skal du bare se løjer. ;)
Member of The Islanders
Post Reply