Ansøgning fra Binaryhamster

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Binaryhamster

Ansøgning fra Binaryhamster

Post by Binaryhamster »

Navn: Henrik

Dit Minecraft Navn: Binaryhamster

Alder: 24

Sted: Vejle

Interesser: minecraft, arma3, cod. Jeg tager også fotoes og bruger meget tid på at redigere og gøre dem flotte på computeren.

Minecraft erfaring: jeg har spilet minecraft siden beta og har haft min egen server, lejet mig ind på en server i england. Jeg har haft en del pauser ind i mellem så jeg har ikke fulgt med i alle tilføjelserne.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg googlede danske minecraft servere. Den ser interessant ud.

Venner på serveren? Jeg kender ingen

Hvorfor vil du joine vores server: Det virker som en god server. Jeg var ikke klar over at man skulle igennem en masse for at finde en god server men dem, hvor man ikke skal er dårlige vanilla-servere.

Jeg søger et lille community, hvor jeg kan hygge mig og dyrke minecraft. Køre noget fed humor og ellers bare nørde lidt med forskellige crafts. Jeg er ikke så meget til PVP. Jeg er mere til at gå igang med et eller andet byggeprojekt og finde på nye måder at bruge redstone circuits på. Jeg kan også godt lide explore...Smutte derudaf og finde fede miner og formationer.

Jeg kan godt lide god humor og er helt med på at bidrage en god stemning.

Har du læst og forstået reglerne. ja :-)
Last edited by Binaryhamster on 15 Sep 2013, 17:24, edited 1 time in total.
Nielsen74

Re: Ansøgning fra Binaryhamster

Post by Nielsen74 »

Binaryhamster wrote:Navn: Henrik

Interesser: minecraft, arma3, cod...

Minecraft erfaring: jeg har spilet minecraft siden beta og har haft min egen server, lejet mig ind på en server i england.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg googlede danske minecraft servere. Den ser interessant ud.

Hvorfor vil du joine vores server: Det virker som en god server. Jeg var ikke klar over at man skulle igennem en masse for at finde en god server men dem, hvor man ikke skal er dårlige vanilla-servere.

Jeg kom vidst til at irritere nogen, ved at brokke mig over at jeg skulle læse noget for at komme på. Det beklager jeg.

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
julemand101

Post by julemand101 »

Binaryhamster wrote:Navn: Henrik

Interesser: minecraft, arma3, cod. Jeg tager også fotoes og bruger meget tid på at redigere og gøre dem flotte på computeren.

Minecraft erfaring: jeg har spilet minecraft siden beta og har haft min egen server, lejet mig ind på en server i england. Jeg har haft en del pauser ind i mellem så jeg har ikke fulgt med i alle tilføjelserne.

Jeg søger et lille community, hvor jeg kan hygge mig og dyrke minecraft. Køre noget fed humor og ellers bare nørde lidt med forskellige crafts. Jeg er ikke så meget til PVP. Jeg er mere til at gå igang med et eller andet byggeprojekt og finde på nye måder at bruge redstone circuits på. Jeg kan også godt lide explore...Smutte derudaf og finde fede miner og formationer.

Jeg kan godt lide god humor og er helt med på at bidrage en god stemning.

Den er godkendt. Få en moderator (blå) eller administrator (rød) til at give dig en test inde på serveren.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Binaryhamster

Post by Binaryhamster »

Jeg synes det er en urimelig måde at behandle nye på.

I har muted mig. Jeg aner ikke engang hvorfor. ..Og jeg har ingen mulighed for at kontakte admin ingame.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Binaryhamster wrote:Jeg synes det er en urimelig måde at behandle nye på.

I har muted mig. Jeg aner ikke engang hvorfor. ..Og jeg har ingen mulighed for at kontakte admin ingame.
Du blev muted da vi havde møgtravlt med et event der drillede lidt, og selvom du var blevet bedt om at vente, gjorde du det ikke.
Du kan logge ind nu og så skal jeg nok unmute dig, vi kan ikke gøre det når du er offfline.
Image
Binaryhamster

Post by Binaryhamster »

Jeg mindes ikke at være blevet bedt om at vente. Jeg skrev TO kommentarer i alt mens jeg stod og kiggede på.

Men nevermind...Så må jeg jo vente til i aften.
Binaryhamster

Post by Binaryhamster »

Jeg er der nu
Post Reply