hej crafters.dk

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
benjamin87654321
Posts: 2
Joined: 29 Jun 2013, 12:09

hej crafters.dk

Post by benjamin87654321 »

Navn:Benjamin
Efternavn:kaiser
Alder: 9
Minecraft:jeg har spillet minecraft beta i 3 ½ år og vil nu gærne være vip.
Hvor fand du crafters.dk: jeg fand crafters.dk på minecraftlisten.dk :D .
Andet: jeg syntes at server,en er god :geek: og har prøvet at ansøge på. andre server,re men det gik ikke så jeg håper at i er søde og sige ja. :o vis i gør.
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: hej crafters.dk

Post by Ninjastick »

benjamin87654321 wrote:Navn:Benjamin
Efternavn:kaiser
Alder: 9
Minecraft:jeg har spillet minecraft beta i 3 ½ år og vil nu gærne være vip.
Hvor fand du crafters.dk: jeg fand crafters.dk på minecraftlisten.dk :D .
Andet: jeg syntes at server,en er god :geek: og har prøvet at ansøge på. andre server,re men det gik ikke så jeg håper at i er søde og sige ja. :o vis i gør.


Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
benjamin87654321
Posts: 2
Joined: 29 Jun 2013, 12:09

Ansøgning fra Benjamin87654321

Post by benjamin87654321 »

Navn: Benjamin

Dit Minecraft Navn: Benjamin87654321

Alder: 9

Sted: Ølstykke

Interesser: minecraft, arma3, cod. Jeg tager også fotoes og bruger meget tid på at redigere og gøre dem flotte på computeren.

Minecraft erfaring: jeg har spilet minecraft siden beta og har haft min egen server, lejet mig ind på en server i england. Jeg har haft en del pauser ind i mellem så jeg har ikke fulgt med i alle tilføjelserne.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg googlede danske minecraft servere. Den ser interessant ud.

Venner på serveren? Jeg kender ingen

Hvorfor vil du joine vores server: Det virker som en god server. Jeg var ikke klar over at man skulle igennem en masse for at finde en god server men dem, hvor man ikke skal er dårlige vanilla-servere.

Jeg søger et lille community, hvor jeg kan hygge mig og dyrke minecraft. Køre noget fed humor og ellers bare nørde lidt med forskellige crafts. Jeg er ikke så meget til PVP. Jeg er mere til at gå igang med et eller andet byggeprojekt og finde på nye måder at bruge redstone circuits på. Jeg kan også godt lide explore...Smutte derudaf og finde fede miner og formationer.

Jeg kan godt lide god humor og er helt med på at bidrage en god stemning.


Har du læst og forstået reglerne. ja :D
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: Ansøgning fra Benjamin87654321

Post by Nielsen74 »

benjamin87654321 wrote:Navn: Benjamin

Dit Minecraft Navn: Benjamin87654321

Alder: 9

Sted: Ølstykke

Interesser: minecraft, arma3, cod. Jeg tager også fotoes og bruger meget tid på at redigere og gøre dem flotte på computeren.

Minecraft erfaring: jeg har spilet minecraft siden beta og har haft min egen server, lejet mig ind på en server i england. Jeg har haft en del pauser ind i mellem så jeg har ikke fulgt med i alle tilføjelserne.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg googlede danske minecraft servere. Den ser interessant ud.

Venner på serveren? Jeg kender ingen

Hvorfor vil du joine vores server: Det virker som en god server. Jeg var ikke klar over at man skulle igennem en masse for at finde en god server men dem, hvor man ikke skal er dårlige vanilla-servere.

Jeg søger et lille community, hvor jeg kan hygge mig og dyrke minecraft. Køre noget fed humor og ellers bare nørde lidt med forskellige crafts. Jeg er ikke så meget til PVP. Jeg er mere til at gå igang med et eller andet byggeprojekt og finde på nye måder at bruge redstone circuits på. Jeg kan også godt lide explore...Smutte derudaf og finde fede miner og formationer.

Jeg kan godt lide god humor og er helt med på at bidrage en god stemning.


Har du læst og forstået reglerne. ja :D
Din ansøgning er godkendt.

Kom ind på serveren og fang en moderator (blå) eller admin (rød) for en test i reglerne når du kan huske dem alle.
Image
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: hej crafters.dk

Post by FedeAnderzen »

Jeg må lige overrule Nielsen her.

Den 2 ansøgning er direkte kopieret af binaryhamsters.

Ansøgning er afvist og pga. dit forsøg på snyd ønsker vi heller ikke at have dig på serveren. Find et andet sted at lave numre.
Image
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: hej crafters.dk

Post by Nielsen74 »

godt fanget fedeandersen ;)
Image
Post Reply