Ansøgning Shatidox

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Shatidox

Ansøgning Shatidox

Post by Shatidox »

Dit Navn
Jonas

Dit Minecraft Navn
Shatidox

Alder: 26

Sted: København

Interesser
Computer stuff, Pen and Paper Rollespil, Spil og rigtig mange af dem :) og en masse andet gøjl.

Minecraft erfaring
Jeg har spillet minecraft siden engang i betaen og spillet på mange privat servere og ligende, de ender altid med at blive lukket af den ene årsag eller den anden så mine konstruktioner ender med at forsvinde hvilket er rigtig surt.

Hvor har du hørt om crafters.dk
Fandt den gennem http://www.minecraftlisten.dk

Venner på serveren?
Ingen men jeg ansøger sammen med en ven som har brugernavn: MrFjord

Hvorfor vil du joine vores server
Vi har ledt efter en classic server at spille på hvor der ikke burde være noget lag. Efter at have vadet igennem et utal af server lister prøvede vi at se om der fandtes en dansk server der virkede som noget for os da der ville være mindst lag og en chance for et godt community. Desuden er det en stor bonus at serveren har været oppe så længe, det tyder på at hvis man bygger noget ordenligt her så bliver det der :)

Har du læst og forstået reglerne
Det vil jeg mene, jeg bruger ingen hacks eller ligende, dog har jeg en standard waypoint mod installeret så jeg lettere kan holde styr på hvor spawn er i forhold til det sted jeg placere mig og ligende, jeg kunne ikke lige se om det tæller som en hack.

Håber i har plads til mig/os :)

Venlig Hilsen Jonas
GumZ1110

Re: Ansøgning Shatidox

Post by GumZ1110 »

Shatidox wrote:Dit Navn
Jonas

Dit Minecraft Navn
Shatidox

Alder: 26

Sted: København

Interesser
Computer stuff, Pen and Paper Rollespil, Spil og rigtig mange af dem :) og en masse andet gøjl.

Minecraft erfaring
Jeg har spillet minecraft siden engang i betaen og spillet på mange privat servere og ligende, de ender altid med at blive lukket af den ene årsag eller den anden så mine konstruktioner ender med at forsvinde hvilket er rigtig surt.

Hvor har du hørt om crafters.dk
Fandt den gennem http://www.minecraftlisten.dk

Venner på serveren?
Ingen men jeg ansøger sammen med en ven som har brugernavn: MrFjord

Hvorfor vil du joine vores server
Vi har ledt efter en classic server at spille på hvor der ikke burde være noget lag. Efter at have vadet igennem et utal af server lister prøvede vi at se om der fandtes en dansk server der virkede som noget for os da der ville være mindst lag og en chance for et godt community. Desuden er det en stor bonus at serveren har været oppe så længe, det tyder på at hvis man bygger noget ordenligt her så bliver det der :)

Har du læst og forstået reglerne
Det vil jeg mene, jeg bruger ingen hacks eller ligende, dog har jeg en standard waypoint mod installeret så jeg lettere kan holde styr på hvor spawn er i forhold til det sted jeg placere mig og ligende, jeg kunne ikke lige se om det tæller som en hack.

Håber i har plads til mig/os :)

Venlig Hilsen Jonas
Godkendt, kom ind og få en test i reglerne
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
GumZ1110

Re: Ansøgning Shatidox

Post by GumZ1110 »

TEstet og promoted
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply