Navn: Dennis
Minecraft Navn: dennisdfg
Alder: 17
Sted: Midtjylland og Vestjylland
Interesser: det meste af min tid går med at splle minecraft ellers har jeg interesser for planter ^^ da jeg gerne vil væksthusgartner (arbejder i et drivhus)
Minecraft erfaring: jeg startede i foråret 2010 så det er efterhånden lang tid siden men har for det meste været på servere og holdt mig til 1 eller 2 da det ikk er fedt at være "dags gæst" eller hvad man skal kalde det
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem minecraftlisten.dk
Venner på serveren? ingen endnu
Hvorfor vil du joine vores server: for at være en del af fælleskabet og hjælpe og bygge nogle fede ting
Har du læst og forstået reglerne? har læst og forstået dem da det er dem som også er normale regler
lidt om mig selv: jeg har holdt mig til en server næsten fra jeg begyndte på minecraft til her til foråret hvor den så lukkede pga owneren ikke ville drive den længere også prøvede nogle overtager det gik bare ikke så gdt derfor leder jeg efter et nyt fedt sted at være og dette kunne sagtens være stedet men nu til det virkelige liv lever jeg for mig selv i en lille by Vildbjerg hvor jeg er elev i det lokale gartneri og hver weekend tager jeg så hjem til mine forældre selvom det er lidt besværligt men det er nu hyggeligt nok så der er jeg i weekenderne og hjemme vedmig selv i hverdagene
Håber i godkender denne ansøgning da jeg gerne vil være en del af jeres fælleskab
Ansøgning om V.I.P på jeres server
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning om V.I.P på jeres server
Godkendt, kom ind og bed en mod (blå) eller admin (rød) om testen når du kan reglerne
- FedeAnderzen