Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
nugamus
Posts: 2
Joined: 06 Oct 2013, 15:54

Ansøgning

Post by nugamus »

Dit Navn: Jonas Dahl

Dit Minecraft Navn: Nugamus

Alder: 16

Sted: Sjælland.

Interesser: Minecraft, Realm of the mad god.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden alpha Jeg spiller mest multiplayer men de fleste servere er røv syge.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Minecraftlisten. http://www.minecraftlisten.dk/vis-serve ... -community .

Venner på serveren:Ingen :(.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil join fordi den her server ser mega fed ud og jeg elsker at i ikke tag i mod donationer a nogen form.

Har du læst og forstået reglerne: Jeg har læst reglerne og jeg er glad for dem.

Jonas Dahl.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

nugamus wrote:Dit Navn: Jonas Dahl

Dit Minecraft Navn: Nugamus

Alder: 16

Sted: Sjælland.

Interesser: Minecraft, Realm of the mad god.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden alpha Jeg spiller mest multiplayer men de fleste servere er røv syge.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Minecraftlisten. http://www.minecraftlisten.dk/vis-serve ... -community .

Venner på serveren:Ingen :(.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil join fordi den her server ser mega fed ud og jeg elsker at i ikke tag i mod donationer a nogen form.

Har du læst og forstået reglerne: Jeg har læst reglerne og jeg er glad for dem.

Jonas Dahl.
Den er lige kort nok, kan du ikke fortælle lidt mere om dig selv, evt hvor du har spillet før eller hvad du har bygget ?
Image
User avatar
nugamus
Posts: 2
Joined: 06 Oct 2013, 15:54

Re: Ansøgning

Post by nugamus »

Jeg er en der spiller minecraft næsten hvær dag og jeg spiller på et par severe men de er pænt syge jeg er en medejer på min vens ikke alt for gode server der heder rainbowcraft jeg syntes den her server lyder meget bedre. jeg har bygget en masse store og seje ting sammen med vennerne. jeg elsker at spille på servere med en community og det ser den her ud til at være god til
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

nugamus wrote:Jeg er en der spiller minecraft næsten hvær dag og jeg spiller på et par severe men de er pænt syge jeg er en medejer på min vens ikke alt for gode server der heder rainbowcraft jeg syntes den her server lyder meget bedre. jeg har bygget en masse store og seje ting sammen med vennerne. jeg elsker at spille på servere med en community og det ser den her ud til at være god til

Hov jeg havde da helt overset du havde skrevet mere, undskyld for det.

Jeg godkender den så kan du komme ind på serveren og bede om testen når du kan reglerne.
Image
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply