༒jeg savner crafters ༒
- tvtobias
༒jeg savner crafters ༒
kan vi ikke få en snak på mumble om det der var sket
- Ninjastick
Re: ༒jeg savner crafters ༒
Jeg kan meddele dig at vi ikke savner dig. Ud over det, så ville det ikke give mening at snakke med dig, hverken på Mumble eller her, da du har udvist en evne til at forstå simple henvendelser og irettesættelser, der er så langt under noget der er nogen der kan eller vil arbejde med.
Du har været på kant i chatten så mange gange at jeg ikke har tal på det. Der har været klaget, helt specifikt, over dig, til en administrator. Jeg har haft fat i dig, en hel del gange, fordi du ikke kunne finde ud af at begå dig i en chat. Du har omgået et 6-måneders ban ved at logge ind på en anden bruger, og sidst men ikke mindst, så skrev du nogle særdeles dumme ting i den post der omhandler det nyligt overståede grief-angreb.
Du har ikke noget at lave her, og du ved det godt. Du bedes stoppe med at henvende dig og finde en anden server at spille på. Dette står ikke til diskussion! Bliv væk.
-Stick
Du har været på kant i chatten så mange gange at jeg ikke har tal på det. Der har været klaget, helt specifikt, over dig, til en administrator. Jeg har haft fat i dig, en hel del gange, fordi du ikke kunne finde ud af at begå dig i en chat. Du har omgået et 6-måneders ban ved at logge ind på en anden bruger, og sidst men ikke mindst, så skrev du nogle særdeles dumme ting i den post der omhandler det nyligt overståede grief-angreb.
Du har ikke noget at lave her, og du ved det godt. Du bedes stoppe med at henvende dig og finde en anden server at spille på. Dette står ikke til diskussion! Bliv væk.
-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- julemand101
Re: ༒jeg savner crafters ༒
Bare lige for at få en admin vinkel på denne sag.tvtobias wrote:kan vi ikke få en snak på mumble om det der var sket
Som ninjastick også er inde på så har du intet at gøre herinde på serveren længere. Forlad venligst serveren eftersom du aldrig nogensinde vil kunne komme herind igen hverken på websiden, Minecraft serveren, mumble eller nogen anden tjeneste der er forbundet med Crafters.dk.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.