Ansøgning -TobiasVT

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Tobiasvt
Posts: 1
Joined: 29 Oct 2013, 15:45

Ansøgning -TobiasVT

Post by Tobiasvt »

Mit Navn: Tobias

Mit IGN: tobiasvt

Alder: 13 år

Sted: Suldrup, Nordjylland

Interesser: Spille computer, Minecraft, Lol, ikke være aktiv udenfor og MW3 (ps3)

Minecraft erfaring: jeg har spillede det i 3½ år og jeg ved mange mærklige ting så som mycelium skal have et light level på 7 eller kan det ikke gro. xD

Hvor jeg har hørt om CraftersDK: Minecraftforum.dk og tror jeg også jeg har hørt navnet et andet sted men jeg er ikke sikker xD

Venner på server: jeg har ingen venner på server så vidt jeg ved

Hvorfor jeg vil joine serveren: fordi jeg ikke har andre server og spille på og det dejligt at finde nogle man kan chat/skrive med og tror jeg vil kunne hjælpe andre med evt redstone bygge storeprojekter osv...

Har du læst reglerne: Ja og jeg har forstået reglerne og jeg syntes også de er akseptablet.
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Ansøgning -TobiasVT

Post by Grandt_666 »

Tobiasvt wrote:Mit Navn: Tobias

Mit IGN: tobiasvt

Alder: 13 år

Sted: Suldrup, Nordjylland

Interesser: Spille computer, Minecraft, Lol, ikke være aktiv udenfor og MW3 (ps3)

Minecraft erfaring: jeg har spillede det i 3½ år og jeg ved mange mærklige ting så som mycelium skal have et light level på 7 eller kan det ikke gro. xD

Hvor jeg har hørt om CraftersDK: Minecraftforum.dk og tror jeg også jeg har hørt navnet et andet sted men jeg er ikke sikker xD

Venner på server: jeg har ingen venner på server så vidt jeg ved

Hvorfor jeg vil joine serveren: fordi jeg ikke har andre server og spille på og det dejligt at finde nogle man kan chat/skrive med og tror jeg vil kunne hjælpe andre med evt redstone bygge storeprojekter osv...

Har du læst reglerne: Ja og jeg har forstået reglerne og jeg syntes også de er akseptablet.
Din ansøgning er godkendt.

Når du kan reglerne godt, så kom ind på serveren, og få et test i reglerne, af en Admin (rød) eller moderator (blå).
Member of The Islanders
User avatar
GumZ1110
Posts: 434
Joined: 10 Nov 2012, 00:06
Location: Aalborg

Re: Ansøgning -TobiasVT

Post by GumZ1110 »

Der var for store huller i din paratviden, kom igen imorgen, husk at læse godt på reglerne
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning -TobiasVT

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply