Dit Navn: jesper
Dit Minecraft Navn: VOGELIUS
Alder: 15
Sted: aarhus
Interesser: Spil, computer, minecraft,
Minecraft erfaring: har spillet single player en del. Siden hen har jeg spillet på en server som blev lukket pga admin ikke kunne kontrollere greifers
Venner på serveren? jensgp jacobvono
Hvorfor vil du joine vores server: har fået den anbefalet af nogle venner, har også været inde og se selve serveren inde jeg bestemte mig
Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst of stået regler
vogelius apply
- atlem
Re: vogelius apply
må sige eg fikk samme inntrykk av vog som med cooki, tålmodighet er en nøkkel og ikkje mye mas som var i hans tilfellet, spesielt på wufei som sa han skulle logge og gjøre daglige oppgave...i dette tilfellet så snakket han og hans godkjente venner over ein annen så alt bare ble et messa chat.
mye rot og vil ikkje ha serveren slik, men som eg sa ang vog, ville eg avholde litt til andre får sitt inntrykk,
så kan dei to bruke tiden på og bli litt kjente med oss på serveren først
/atlem
mye rot og vil ikkje ha serveren slik, men som eg sa ang vog, ville eg avholde litt til andre får sitt inntrykk,
så kan dei to bruke tiden på og bli litt kjente med oss på serveren først
/atlem
- julemand101
Har haft en snak med ham og jensgp og de kender hinanden. Han virker også fin nok så jeg har godkendt og promoted ham.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- RLarsen
by xcanner » 26 Aug 2011, 20:20
Fandt et stort gammelt dupe lager...
xcanner wrote:
Andy2257 bannet pga. tyveri af diamantblocks og sikkert andet.
vogelius, lukasg og andy2257 har kendt til det/haft snablen i det.
Alle er bannet.