Her til aften (nat) har jeg prøvet at logge ind på serveren, men min klient kan ikke få forbindelse!!
Jeg bliver ved med at få beskeden om Internal exception connection reset, jeg har afinstalleret og geninstalleret alt Java, hentet klienten på ny, logget ud og ind af klienten, men konstant det samme..
Jeg kan godt logge på andre servere??
Jeg kan se der er masser online, så jeg ved ikke hvorfor jeg netop er en undtagelse
Kan ikke få forbindelse til serveren?!!!
- Damale91
Kan ikke få forbindelse til serveren?!!!
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- julemand101
Re: Kan ikke få forbindelse til serveren?!!!
Den er oppe igen. Kan se det var min skyld da jeg legede med at forbinde til serveren via min tablet hvor jeg efter jeg loggede ud kom til at sætte serveren på pause. Sådan kan det gå.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Damale91
Årh Julle!!!!!
Kan du ikke være bekendt, jeg troede lige jeg skulle sidde en time eller 2 efter arbejde og hygge mig og så bruger jeg istedet den tid på at søge efter løsninger og prøve dem for at løse problemet.. Dårlig timing!
Lykkedes det i det mindste for dig så?
Kan du ikke være bekendt, jeg troede lige jeg skulle sidde en time eller 2 efter arbejde og hygge mig og så bruger jeg istedet den tid på at søge efter løsninger og prøve dem for at løse problemet.. Dårlig timing!
Lykkedes det i det mindste for dig så?
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- julemand101
Hvis du mener jeg brugte timer på at løse problemet så nej. Jeg ordnede det 5 min inden jeg skulle ud af døren for at cykle til toget. Estimerede opgaven til at tage 5 min inklusiv at starte computeren og lukke den igen og jeg gjorde det på den tid. Værre var det heller ikke.Damale91 wrote: Lykkedes det i det mindste for dig så?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- FedeAnderzen
Mon ikke han mente om det lykkedes dig at forbinde til serveren via en tablet ?julemand101 wrote:Hvis du mener jeg brugte timer på at løse problemet så nej. Jeg ordnede det 5 min inden jeg skulle ud af døren for at cykle til toget. Estimerede opgaven til at tage 5 min inklusiv at starte computeren og lukke den igen og jeg gjorde det på den tid. Værre var det heller ikke.Damale91 wrote: Lykkedes det i det mindste for dig så?
Det er sådan jeg læser det...
- julemand101
Har længe haft forbindelse til serveren igennem min tablet så uheldet i går gik udelukkende ud på at jeg dummede mig et sted i processen og opdagede ikke fejlen før nogen opdagede den efter jeg var gået i seng.
- Torqia
Dette problem har jeg så haft i 2 dage... jeg fatter intet, men hold op hvor er det irreterende
Nemo saltat sobrius
- julemand101
Det er næppe dette problem du har i øjeblikket da det kun var i en kort periode og primært i nattetimerne.Torqia wrote:Dette problem har jeg så haft i 2 dage... jeg fatter intet, men hold op hvor er det irreterende
- Torqia
Du har fuldstændig ret Julemand... Jeg er bare ikke teknisk nok til lige at ligge mærke til ordlyden af fejlen, men det er selvfølgelig ret afgørende for hvad for en fejl man er ramt af:)
Edit: Efter at have snakket med Gumz har jeg geninstalleret Java og tjekket jeg ikke har fået ny IP af en eller ande sær gund.. men det var ikke tilfældet og det har desværre ikke hjulpet med java geninstallationen:(
Edit: Efter at have snakket med Gumz har jeg geninstalleret Java og tjekket jeg ikke har fået ny IP af en eller ande sær gund.. men det var ikke tilfældet og det har desværre ikke hjulpet med java geninstallationen:(
Nemo saltat sobrius