Ansøgning fra Sejerjaguar

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
Sejerjaguar

Ansøgning fra Sejerjaguar

Post by Sejerjaguar »

Dit Navn: Nicolaj

Dit Minecraft Navn: Sejerjaguar

Alder: 31

Sted: København

Interesser: Spil, musik, minecraft, WOT og mine trommer

Minecraft erfaring: Jeg har spillet en del minecraf på min egen server og single player gennem de sidste 3 år men, er ikke super nørd og har alle mulige patch ting, jeg syntes bare det er sjov :-)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem dailyrush.dk

Venner på serveren? none… Men håber at få det..

Hvorfor vil du joine vores server:JEg søger et sted jeg kan komme og dele min glæde ved minecraft, uden selv at skulle have besværet med at holde en server i luften ;)

min plan er at bygge en fin lille by med en god mine og måske en lille gård med dyr… men vi byger hus for hus :-)
og så håber jeg at kunne hjælpe andre i deres byer / Projekter :-)

Håber i har plads til en hyggelig hjælpsom fyr som mig..

Har du læst og forstået reglerne? Jeps :-) jeg er ikke så besværlig og håber bare at slippe for folk der smadre det jeg lige har bygget….
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Ansøgning fra Sejerjaguar

Post by Grandt_666 »

Sejerjaguar wrote:Dit Navn: Nicolaj

Dit Minecraft Navn: Sejerjaguar

Alder: 31

Sted: København

Interesser: Spil, musik, minecraft, WOT og mine trommer

Minecraft erfaring: Jeg har spillet en del minecraf på min egen server og single player gennem de sidste 3 år men, er ikke super nørd og har alle mulige patch ting, jeg syntes bare det er sjov :-)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem dailyrush.dk

Venner på serveren? none… Men håber at få det..

Hvorfor vil du joine vores server:JEg søger et sted jeg kan komme og dele min glæde ved minecraft, uden selv at skulle have besværet med at holde en server i luften ;)

min plan er at bygge en fin lille by med en god mine og måske en lille gård med dyr… men vi byger hus for hus :-)
og så håber jeg at kunne hjælpe andre i deres byer / Projekter :-)

Håber i har plads til en hyggelig hjælpsom fyr som mig..

Har du læst og forstået reglerne? Jeps :-) jeg er ikke så besværlig og håber bare at slippe for folk der smadre det jeg lige har bygget….

Lidt tynd i det, men din ansøgning er godkendt.

Kom ind og få en test i reglerne, når du kan dem godt, af en moderator (blå) eller admin (rød).
Member of The Islanders
User avatar
GumZ1110
Posts: 434
Joined: 10 Nov 2012, 00:06
Location: Aalborg

Re: Ansøgning fra Sejerjaguar

Post by GumZ1110 »

Fejlede 1. test
Kan få en ny tidligst imorgen
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Sejerjaguar

Re: Ansøgning fra Sejerjaguar

Post by Sejerjaguar »

Hej Crafters.dk

Jeg har idag da jeg fik logget ind på serveren fundet en gut der fik hjulpet mig med en test, som jeg failede sikkert fatalt i jeres øjne men ik så slemt i mine da der var ting basalt med spillet jeg ikke forstod da jeg aldrig har spillet pvp i mit liv så nogle af de situationer jeg blev stillet var mig uforståelige…(selvom man læser reglerne…) Derefter får jeg så besked på at jeg må vente til imorgen for at få lov til at prøve igen… det skuffer mig lidt da jeg ikke mener jeg på nogen måde kan blive bedre til reglerne imorgen end idag… ydermere under det mig at det skal være så besværligt at få lov at tage den test… Øv…

En regel som denne:

Specielle regler for Adventure:
22.
Den giver for en nybegynder ingen mening - jeg ved hvad cobbelstone er - men det er også det…
så er det svært at svare på det

Jeg mener at i bør ænder lidt på optagelsen eller blive bedre til at informere tosser som mig om at man bør vide NOGET og ik være helt mulitiplayer grøn hvis man vil spille her - hvordan jeg nogensinde skulle kunne få min datter på denne server, eller de unge mennesker jeg arbejder med - de ville ikke forstå noget af det - men det er måske for at holde netop os ude at i gør det…. og så virker det :-)

bare lidt konstruktiv kritik fra en mavesur halvgammel gammel mand

SejerJaguar
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning fra Sejerjaguar

Post by FedeAnderzen »

Sejerjaguar wrote:Hej Crafters.dk

Jeg har idag da jeg fik logget ind på serveren fundet en gut der fik hjulpet mig med en test, som jeg failede sikkert fatalt i jeres øjne men ik så slemt i mine da der var ting basalt med spillet jeg ikke forstod da jeg aldrig har spillet pvp i mit liv så nogle af de situationer jeg blev stillet var mig uforståelige…(selvom man læser reglerne…) Derefter får jeg så besked på at jeg må vente til imorgen for at få lov til at prøve igen… det skuffer mig lidt da jeg ikke mener jeg på nogen måde kan blive bedre til reglerne imorgen end idag… ydermere under det mig at det skal være så besværligt at få lov at tage den test… Øv…

En regel som denne:

Specielle regler for Adventure:
22.
Den giver for en nybegynder ingen mening - jeg ved hvad cobbelstone er - men det er også det…
så er det svært at svare på det

Jeg mener at i bør ænder lidt på optagelsen eller blive bedre til at informere tosser som mig om at man bør vide NOGET og ik være helt mulitiplayer grøn hvis man vil spille her - hvordan jeg nogensinde skulle kunne få min datter på denne server, eller de unge mennesker jeg arbejder med - de ville ikke forstå noget af det - men det er måske for at holde netop os ude at i gør det…. og så virker det :-)

bare lidt konstruktiv kritik fra en mavesur halvgammel gammel mand

SejerJaguar
Jeg er ældre end dig og garanteret også mere sur, men det skal ikke forhindre mig i at prøve at forklare hvad der ligger til grund for vores optagelses procedure.

Crafters serveren har kørt i mere end 3 år med den opsætning vi har. I starten var der ingen krav til folk og alle kunne bare komme ind og bygge. Desværre betød det også at alle bare kunne komme ind og smadre andres ting. Efter nogle måneder blev det klart at der måtte noget struktur til for at holde lidt styr på det hele. For at beskytte serveren og de ting som folk har bygget på den blev der indført et rankerings system, man kunne nu ikke bare logge ind og sætte eller fjerne blokke. Der blev indført et sæt regler ( som vi løbende reviderer efter behov) og før folk kunne blive VIP (byggere) skulle de kunne reglerne og lave en ansøgning. Ansøgningen bliver brugt til at vurdere om folk er "seriøse". Folk der ikke gider besvare nogle enkle spørgsmål eller som ikke ønsker at oplyse hvem de er, må finde en anden server at spille på. Det sikrer at dem vi lukker ind i vores fantastiske fællesskab gider bruge tiden (små 10 min ) på at være seriøse ang. deres ønske om at spille på Crafters. Med andre ord, vi slipper for de unger der bare lige skal slå 5 min ihjel med at smadre løs på en server.
Reglerne som vi forventer folk læser og accepterer, giver vi ansøgerne en lille test i, for at sikre at de nu også har læst dem, ansøgerne får som regel også mulighed for at spørge ind til det man evt. er i tvivl om.

Hele denne smøre med regler, ansøgninger og test, er noget vi har løbende udviklet over de sidste 2½ år og det virker virkeligt godt, vi er stort set fri for snyd, tyveri og hærværk og de få der alligevel byder reglerne, ryger ud. Kan folk ikke lide vores metode, er der masser af andre steder man kan spille. Det er med andre ord ikke os der skal ændre proceduren for at tækkes dig som ansøger, men dig der skal vurdere om du kan acceptere vores procedure og om du vil prøve at komme igennem.

Når det er sagt, så lad mig sige dette:

Lad være med at hænge med næbbet over at du ikke klarede den i første hug, det er der masser der ikke gør (min ansøgning var helt til grin). Men tro mig det er al besværet værd for at komme ind og spille på vores server. Vi har et fantastisk godt fællesskab og jeg håber du vælger at prøve igen og at du kommer til test velforberedt.
Image
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning fra Sejerjaguar

Post by julemand101 »

Vil så lige tilføje at vi normalt spørger brugeren om han har nogle spørgsmål til reglerne hvor man har lov til at give udtryk for sin manglende viden og hvad niveau man er på. Jeg skal ikke kunne sige om det har været tilfælde i den konkrete sag men hvis det ikke har været tilfældet så vil jeg godt sige undskyld.

Håber du forsøger igen og der denne gang vil blive taget højde for hvad niveau du er på. Vi har haft flere på serveren der er helt grønne i Minecraft så det er ikke noget stort problem men oftest har det så været sammen med en ven der kender lidt mere til spillet der så kan hjælpe en på vej. Det er ikke alle spillere på serveren der er lige glade for at skulle hjælpe en 100% igennem spillet men hvis det er det der skal til vil jeg foreslå du kommer ind på Mumble og finder en der vil hjælpe dig på vej. En guide omkring Mumble kan findes her:

http://www.crafters.dk/mumble/
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Sejerjaguar

Re: Ansøgning fra Sejerjaguar

Post by Sejerjaguar »

Det der er mit problem er at jeg skal bruge flere aftner på bare at få lov at bevise jeg er ok - det er helt ok i gør det sådan jeg havde bare ikke regnet med at jeg skulle bruge to aftner på det så..

Ps. Hvor sletter jeg min forum profil… jeg har ingen interesse i at blive notificeret for fremtiden, og jeg har fundet en anden server så det er ligemeget med den ekstra tur nu…

SejerJaguar
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning fra Sejerjaguar

Post by julemand101 »

Det er mig der sletter profiler hvis folk ønsker det. Fjerne din nu.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply