Ansøgning?

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
PoisonSuperior

Ansøgning?

Post by PoisonSuperior »

Hej. Jeg vidste ikke lige om det var dig eller hvor jeg skulle indsende min ansøgning.

Navn: Nicklas.

Alder: 18. Fylder 19 her d. 19 december.

Erfaring: Tjooh, jeg har da spillet minecraft en del. Hvis ikke 2 år så lidt mere :-). Har spillet på serveren Laq.dk i over et år snart, men det er begyndt at miste interesse der, så vil prøve et nyt sted. Da jeg så fandt det her Og jeg så jeres server lidt nærmere og reglerne også er cool nok lyder det som et godt sted.

Jeg har ikke hørt om det noget specielt sted. Søgte op Google.dk efter danske minecraft servere og dette var det mest bedste jeg kunne finde frem til :-).

Og Selvfølgelig har jeg da forstået reglerne.

Ingame navn hvis det skal bruges: PoisonSuperior.
FedeAnderzen

Re: Ansøgning?

Post by FedeAnderzen »

PoisonSuperior wrote:Hej. Jeg vidste ikke lige om det var dig eller hvor jeg skulle indsende min ansøgning.

Alder: 18. Fylder 19 her d. 19 december.

Erfaring: Tjooh, jeg har da spillet minecraft en del. Hvis ikke 2 år så lidt mere :-). Har spillet på serveren Laq.dk i over et år snart, men det er begyndt at miste interesse der, så vil prøve et nyt sted. Da jeg så fandt det her Og jeg så jeres server lidt nærmere og reglerne også er cool nok lyder det som et godt sted.

Jeg har ikke hørt om det noget specielt sted. Søgte op Google.dk efter danske minecraft servere og dette var det mest bedste jeg kunne finde frem til :-).

Og Selvfølgelig har jeg da forstået reglerne.

Ingame navn hvis det skal bruges: PoisonSuperior.

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
PoisonSuperior

Ansøgning

Post by PoisonSuperior »

Minecraft Navn: PoisonSuperior.

Alder: 18 - 191294.

Interesser: Computer, Rode med computere, Minecraft, Habbo Hotel, Svømning og Cykling.

Minecraft: Ja, jeg har spillet minecraft før. Jeg har både spillet minecraft inden jeg købte det og selfølgelig også da det er købt. Jeg har spillet Minecraft igennemsnit 2 år. Jeg har også spillet på andre servere. Laq.dk på mere end et år og Minedk i nogle måneder. Minedk er ikke det helt store for mig. Mit minecraft er på et niveau i midten fra foreksempel 1 - 10.

Jeg søgte efter en Dansk minecraft server på google.dk . Da jeg så i havde skrevet om jeres server på: http://www.minecraftlisten.dk/ Og tjekkede ind på den.

Jeg har ingen venner inde på serveren, men det kan man vel altid få?

Jeg vil gerne ind på jeres server fordi:
Jeg syntes i bygger nogle fede ting og jeg også gerne vil være en del af jeres server til at bygge "måske" lige så fede ting.
Jeg syntes det er et godt koncept i har.
Jeg er indforstået i reglerne på jeres hjemmeside. Kan "Testes".
Og ja, jeg syntes jeg vil kunne gøre serveren bedre. Bruge en masse tid derpå når jeg har tid :-).

Jeg vil mene jeg har forstået jeres "regler" på jeres side. I kan teste mig eller gøre hvad i vil.

Jeg er seriøs om at joine jeres server og dette er ikke "fake" når jeg skriver det.
Ellers ville jeg ikke lave en ansøgning. Jeg har også forstået at det ikke er lovligt at bruge nogle form for snyd som: X-Ray, Flymod eller nogle anden typer for snyd.

I kan finde min Fb hvis dette er nødvendigt. Så bare skriv.

Vh Nicklas.
PoisonSuperior

Re: Ansøgning

Post by PoisonSuperior »

Landsdel som jeg glemte er Sydsjælland.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Meget bedre, den er godkendt, kom ind og bed en mod/admin om testen når du kan reglerne.
Image
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Testet og promoted.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply