Ansøgning om VIP

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
DanielBrasholt
Posts: 2
Joined: 27 Dec 2013, 13:25

Ansøgning om VIP

Post by DanielBrasholt »

Navn: Daniel
In-Game navn: DanielBrasholt
Alder: 12
Sted: tæt på København
Interesser: Minecraft, WoW, League of legends og andre spil
MineCraft erfaring: Jeg har spillet på servere i mange år. jeg har min egen lille server, og jeg har været admin på flere server
Jeg har hørt om crafters.dk fra en ven som fandt den på Den Danske ServerList
Jeg har en ven på serveren: victor0610
Jeg vil gerne joine jeres server fordi den lyder sjov, og jeg kan ikke finde andre gode servere
Jeg har læst og forstået ALLE reglerne, jeg syntes ikke der er noget mærkeligt ved dem
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning om VIP

Post by julemand101 »

DanielBrasholt wrote:Navn: Daniel
In-Game navn: DanielBrasholt
Alder: 12
Sted: tæt på København
Interesser: Minecraft, WoW, League of legends og andre spil
MineCraft erfaring: Jeg har spillet på servere i mange år. jeg har min egen lille server, og jeg har været admin på flere server
Jeg har hørt om crafters.dk fra en ven som fandt den på Den Danske ServerList
Jeg har en ven på serveren: victor0610
Jeg vil gerne joine jeres server fordi den lyder sjov, og jeg kan ikke finde andre gode servere
Jeg har læst og forstået ALLE reglerne, jeg syntes ikke der er noget mærkeligt ved dem
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
DanielBrasholt
Posts: 2
Joined: 27 Dec 2013, 13:25

Ansøgning om VIP

Post by DanielBrasholt »

Mit navn: Daniel
Mit minecraft navn: DanielBrasholt
Alder: 12
Sted: Nord-Øst Sjælland, Københavns området
Interesser: Badminton, compuerspil som: BFH, WoW, MC og LoL
Minecraft-erfaring: Jeg har spillet i mange år(omkring 3 år), og jeg har spillet på mange kendte servere, blandt andet UberMinecraft, MinePlex, Smilet, og SuperCraftBros.
Jeg har hørt om Crafters.dk gennem Den Danske Server List, som en af mine venner fandt.
Jeg har en enkelt ven på serveren: victor0610.
Jeg vil gerne joine serveren da jeg har set alt det fede som er blevet bygget, og jeg ELSKER at bygge(Det er nogle SINDSYGT flotte ting i har bygget)
Jeg syntes jeg har fået godt fat i reglerne, klar til testen=). Desuden syntes jeg det er en samling MEGET gode regler som jeg måske kan bruge til at opbygge min egen server med
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning om VIP

Post by julemand101 »

DanielBrasholt wrote:Mit navn: Daniel
Mit minecraft navn: DanielBrasholt
Alder: 12
Sted: Nord-Øst Sjælland, Københavns området
Interesser: Badminton, compuerspil som: BFH, WoW, MC og LoL
Minecraft-erfaring: Jeg har spillet i mange år(omkring 3 år), og jeg har spillet på mange kendte servere, blandt andet UberMinecraft, MinePlex, Smilet, og SuperCraftBros.
Jeg har hørt om Crafters.dk gennem Den Danske Server List, som en af mine venner fandt.
Jeg har en enkelt ven på serveren: victor0610.
Jeg vil gerne joine serveren da jeg har set alt det fede som er blevet bygget, og jeg ELSKER at bygge(Det er nogle SINDSYGT flotte ting i har bygget)
Jeg syntes jeg har fået godt fat i reglerne, klar til testen=). Desuden syntes jeg det er en samling MEGET gode regler som jeg måske kan bruge til at opbygge min egen server med
Også afvist. Da du har brugt dine to forsøg har du ikke flere muligheder for at komme ind på serveren. Find en anden server igennem fx www.minecraftlisten.dk. Tak for besøget.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply