Jeg er tilbage! (ingen bifald?.. Nåh...). Har et spørgsmål

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
Marcus007363

Jeg er tilbage! (ingen bifald?.. Nåh...). Har et spørgsmål

Post by Marcus007363 »

Hey folkens, jeg er tilbage!.. Der er nok efterhånden ingen der kan huske mig, haha!
Hvor lang tid er det efterhånden jeg var her? Et år? Måske lidt mere.
Jeg har været på serveren hid og did, men ikke fået noget sådan rigtig udforsket og sådan, jeg har også kigget i nyhederne og fiflet lidt i forummet her og der, dog uden at kommentere.
Nåh, men altså jeg havde faktisk et spørgsmål. Nu er det jo så dulens lang tid siden jeg har været her og tænkte så om det skulle være, jeg skulle lave en ny ansøgning? Jeg ved det lyder lidt dumt, men kan da aldrig være for sikker?
Og hvis nogen da får tiden, kunne man så få et hurtigt overblik over hvad det store har været?
Jeg håber at kunne få bygget noget denne her gang, som folk vil gå tilbage til og tage et blik på, men med så mange folk kan man vel ikke altid håbe for det :3
Det var alt herfra, ses lidt senere!

-Marcus
(y)
Xuno

Re: Jeg er tilbage! (ingen bifald?.. Nåh...). Har et spørgsm

Post by Xuno »

Altså hvis du er blevet medlem på serveren og ikke er blevet bannet igen, så kan du bare hoppe ind og spille.
Alternativet er at du skriver en ansøgning (hvis du ikke har været optaget før) eller skriver en post i "Klage over ban", hvis du mener at du er blevet bannet på et forkert grundlag, eller måske vil prøve at snakke dig til en ny chance.
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
Nielsen74

Post by Nielsen74 »

Når det nu er så lang tid siden du har spillet her er det nok en rigtig god ide lige at friske lidt op på reglerne da de jo godt kan have enderet sig en smule ;) men ellers er det som Xuno skriver :)
Image
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

Jamen super da. Hvis det er det føler jeg mig parat. Ses der inde!
(y)
Post Reply