Metroen

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Casper98dk

Metroen

Post by Casper98dk »

for første gang prøvede jeg metroen. og syntes at det var synd at der ikke var flere der hjalp med den. den er stor men ikke stor nok!

syntes næsten godt i/vi kan hjælpe med at lave serveren bedre! så tag og kom ned og grav den længere og giv noget jern og træ. så os der faktisk gider grave, ikke behøver at ofre alt vores jern/træ på!
håber at se nogen der nede! :D
det var bare en lille opfordring til at hjælpe med den. det er også næsten synd for admins bliver brug som transport middel.
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Casper98dk

Re: Metroen

Post by Casper98dk »

det er næsten for dårligt at når så mig, julemanden, VOGELIUS, og Urnefar begyndte at grave var der INGEN der ville give lidt jern eller noget. det er træls at vi skal betale det hele :D
Image

-Casper
jaconok

Post by jaconok »

giver lige en blok [Fe].
WARNING CREEPERS!
Look out, it's the: Original Tronic texturepack, not by me: http://evilmousestudios.com/tronic/
xcanner

Post by xcanner »

Casper98dk wrote:det er næsten for dårligt at når så mig, julemanden, VOGELIUS, og Urnefar begyndte at grave var der INGEN der ville give lidt jern eller noget. det er træls at vi skal betale det hele :D
Har hørt der er flere der gerne vil donere jern til metroen, det er bare med at spørge ingame, eller her på forummet, så skal der nok komme noget jern!
It's all about the community
Casper98dk

Post by Casper98dk »

okay. har bare spurgt 3 gange in-game. INGEN svarede. dem der var med til at bygge metroen ville gerne. men det burde ikke være os der skulle gøre begge dele :D
Image

-Casper
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Jeg mangler jern til en railroad jeg er gået i stå med
ellers ville jeg gerne give til metroen
og ville gerne grave metro hvis jeg ikke selv havde 3 større projekter igang (hvis ikke flere) :(
To mine, or not to mine...
jaconok

Post by jaconok »

har givet, hvis det ikke er der er den blevet stjålet
WARNING CREEPERS!
Look out, it's the: Original Tronic texturepack, not by me: http://evilmousestudios.com/tronic/
RMJ1984

Post by RMJ1984 »

Det som er lidt problematisk er ingen kloge hoveder har kommet med en god systematisk ide sådan vi kan finde rundt og komme alle steder hen. Ved ikke helt hvordan det kan gøre :S

Man kunne self flytte hele metroen oven jords, men igen det er også noget af et projekt.
Casper98dk

Post by Casper98dk »

RMJ1984 wrote:Det som er lidt problematisk er ingen kloge hoveder har kommet med en god systematisk ide sådan vi kan finde rundt og komme alle steder hen. Ved ikke helt hvordan det kan gøre :S

Man kunne self flytte hele metroen oven jords, men igen det er også noget af et projekt.
Skal vi ikke bare lave de 4 gange færdige, og så kan folk evt. lave en vej ud ti deres sted derfra. Altså lave stationer som så lige så stille dækker det hele.
Image

-Casper
Lynge

Post by Lynge »

Enig, nogen (jeg) er allerede så småt begyndt på en tunnel som i sidste ende skal forbindes med tunnelen mod øst (ifølge skiltene ihvertfald...)
Post Reply