Metro "Side-branch"

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
Lynge

Metro "Side-branch"

Post by Lynge »

Jeg har tænkt over (og snakket med atlem som synes det lyder fedt nok :D )
at jeg vil bygge en slags "side-branch" på metroen ud til mit eget sted. Dette indebærer dog at jeg skal grave ind under nogen andres bebyggelse. Enten lave ruten til bobs shop længere (igennem/efter deres underground city) eller bygge main metroen en smule længere, hvor jeg så vil lave en rute over til mit eget sted. Det sidste kræver dog at jeg skal grave under en by ved vandet (se billede), jeg ved ikke hvem der har bygget/ejer bebyggelsen.

Før jeg begynder at bygge vil jeg gerne have de personer hos hvem der skal graves under's accept. Evt. kan de jo få deres eget stoppested på ruten...
Attachments
By ved vandet, samt hvilken vej den kommer til at gå...
By ved vandet, samt hvilken vej den kommer til at gå...
Metro.jpg (205.1 KiB) Viewed 2560 times
Lynge

Re: Metro "Side-branch"

Post by Lynge »

Metroen er nu påbegyndt, med hjælp fra bobiboblol (bob), har vi udvidet metro "side-branchen" så den nu går ud mod min borg igennem "underground-city" derudover, er den også udvidet længere, da bob selv ville bygge noget længere ude.

Metroen er stadig under konstruktion, og der mangler anlæggelse af veje til/fra metroen når man først er når til stationen :)

Jeg regner med at dedikere de næste par dage til at bygge metro, så den er forhåbentligt snart færdig ^^
RMJ1984

Post by RMJ1984 »

Cool.

Er selv igang med metro noget længere ude og ja det kræver meget jern . en skam man ikke kan lave skinner af guld fordi i sig selv er guld rimelig værdiløst :p

Men flere veje er da godt så længe det er muligt at kører ud på den der side branch.
Lynge

Post by Lynge »

lige pt. er det ikke muligt (idet at der mangles skinner :P )
Jeg har haft travlt med skole, så tiden har ikke været der til Minecraft :/
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Lyngze skal vi sige at vi lægger skinner på halvdelen hver ud til dit sted
Image
Lynge

Post by Lynge »

Jeg er godt i gang med at smide nogen skinner, så hvis du bare gør så meget du kan også, så skal det nok være fint (men ca. halvdelen hver, ja det lyder rimeligt nok) ;)
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

skal gangen være 6 bred over det hele eller er den som den skal være
Image
Lynge

Post by Lynge »

jeg ville sige 6 bred, gør det nemmere at rejse frem og tilbage igen? (så støder man ikke ind i eventuelle modkørende), og så ser den meget mere "færdig" ud? :D
Post Reply