Hej alle!
Noget tid siden jeg sidst har været online, især på forum, men det er der en meget simpel grund til - jeg bliver ved med at glemme jeg skal logge ind med brugernavn fordi min småkage skriver min mail i feltet hver gang!
Meeeen!
Jeg har idag opsat min egen Rust server gennem Multiplay, så hvis nogen af jer spiller det spil, så er I velkomne til at kigge forbi!
Serveren hedder [UK/DK] 2 month wipe\free for all\ random airdrops\no admin abuse og ligger inde i modified servers, da det ellers ikke er muligt at lave random airdrops
Håber I har det godt og Bukkit snart får styr på tingene, det lyder ellers som en god idé med at gøre normal til museum og så få gang i et friskt pust med en ny normal world (:
Rust
- julemand101
Re: Rust
Jeg synes personligt jeg har spillet nok Rust for denne omgang. Så venter lige til der er lavet en del om før jeg prøver igen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Ninjastick
Been there, done that. Jeg bruge ~200 timer på 3 uger, og så var jeg ligesom igennem det Men jeg skal da ikke kunne afvise at jeg kigger ind igen engang når det nærmer sig release ^^
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Emiellouis
Ville have tjekket den ud, men kan ikke finde den. Har selv haft Rust siden det udkom men kom aldrig igang :/
- Damale91
Pt. er serveren nede efter et ddos angreb, det fik de åbenbart under kontrol, men nu har den så bare været nede de sidste 5 dage derefter. Alt i alt har den allerede været nede længere end den har været oppe, man skal ikke stole på Multiplay.com til at leje servere fra ihvertfald -.-'
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- Damale91
Jeg lukker min server ned indtil Rust experimental branch bliver udgivet som standard branch og der kommer til at ske noget mere i spillet mht. opdateringer og nye ting.
De sidste 17 dages tid, som serveren kommer til at være oppe, lader jeg alle jer her fra crafters logge ind og lege rundt hvis I har lyst
Log på som admin:
Tryk F1
Indtast rcon.login crafters
Du er nu admin
Bare respekter det der er bygget rundt omkring, jeg hawr et par kammerater der også bruger den som creative server til at teste nye builds osv
De sidste 17 dages tid, som serveren kommer til at være oppe, lader jeg alle jer her fra crafters logge ind og lege rundt hvis I har lyst
Log på som admin:
Tryk F1
Indtast rcon.login crafters
Du er nu admin
Bare respekter det der er bygget rundt omkring, jeg hawr et par kammerater der også bruger den som creative server til at teste nye builds osv
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.