Folk har efterhånden fået en chance for at finde ud af at vi kører igen, og derfor må det også snart være tid til at få genopfrisket vores midlertidige verdener. Arbejdet kommer til at bestå i at resette Nether samt PvP verden og fjerne den gamle adventure, samt flytte den nye adventure over i den korrekte portal.
Alt dette starter omkring den 9. august, hvilket betyder at i har til den 8. august til at pille alt ned i vil gemme! I denne omgang har vi besluttet os for at give en knap 14-dages varslingsperiode, istedet for den sædvanlige 7-dages periode, da serveren har haft en del inaktivitet. Hvis I Kender nogen der har noget dyrt og/eller fancy stående i en af de midlertidige verdener, så vær lige en buddy og sig det videre
TL;DR
Midlertidige verdener bliver resat i weekenden efter d. 8. august. Alt der ikke er pillet ned forsvinder derfor... For evigt!
Bonusinformation: Den 8. august har vi haft vores nuværende adventuremap i 357 dage.
Reset af midlertidige verdener
- Ninjastick
Reset af midlertidige verdener
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Damale91
Re: Reset af midlertidige verdener
Måske et dumt spørgsmål, men bliver New Adventure også resat?
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- julemand101
Bestemt ikke noget dumt spørgsmål. Nej, vi nulstiller ikke New Adventure men derimod bliver New Adventure lavet om til Adventure efter vi har slettet den gamle Adventure.Damale91 wrote:Måske et dumt spørgsmål, men bliver New Adventure også resat?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Cola_00
Jeg kan forstå at ingen rigtig ved hvornår dette reset kommer til at ske, hvis muligt vil jeg gerne høre nærmere omkring en dato eller ny weekend, da vi er mange som pt går uden XP da alle vores farme er taget ned.
Dette skal ikke tages negativt, bare et hurtigt spørgsmål
- julemand101
Jeg er virkelig ked af det men er lige nu sygemeldt.Cola_00 wrote:Jeg kan forstå at ingen rigtig ved hvornår dette reset kommer til at ske, hvis muligt vil jeg gerne høre nærmere omkring en dato eller ny weekend, da vi er mange som pt går uden XP da alle vores farme er taget ned.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- GumZ1110
Håber du får det bedre julle
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- Cola_00
Sikkerhed og sunhed frem for alt, god bedring og tag det nu stille og roligt, hvis der er problemer er Ninja jo número dos
- Ninjastick
Sjovt, det føles ikke sådan, med alt det bræk jeg skal høre påCola_00 wrote:hvis der er problemer er Ninja jo número dos
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- GumZ1110
Når i evt. er klar, kan i så give måske mindst 1 dags varsel ?
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- Kachuu
Hvad er du nu faldet ned af ?julemand101 wrote:Jeg er virkelig ked af det men er lige nu sygemeldt.Cola_00 wrote:Jeg kan forstå at ingen rigtig ved hvornår dette reset kommer til at ske, hvis muligt vil jeg gerne høre nærmere omkring en dato eller ny weekend, da vi er mange som pt går uden XP da alle vores farme er taget ned.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !