Det er ikke nogen hemmelighed at xcanner har forladt projektet og overladt nøglerne til mig. Jeg er sikker på vi er mange der er taknemmelige over alt det arbejde xcanner har gjort for projektet men tiden er nu inde til at rydde op og få orden på nogle praktiske ting.
Xcanner er fra i dag ikke længere administrator her på siden og vil indenfor de næste par dage heller ikke være administrator inde på Minecraft serveren. Han bevarer sin status som almindelig bruger og skulle have få lyst til at give en hånd med på projektet igen som administrator så vil vi overveje dette i moderatorgruppen.
Ninjastick har længe været under oplæring som kommende administrator men det har taget lang tid pga. en uduelig lærer (læs mig). Han har bestået sin eksamen ved afholdelse af Day of Defeat: Source event (næsten) uden min medvirken og kan derfor nu kalde sig titlen "Administrator ved Crafters.dk". Han vil få et rødt navn ingame indenfor de næste par dage og har allerede fået sit røde mærke her på forummet.
Udover dette er nrone også blevet smidt af posten som administrator som han udelukkende havde for at passe hjemmesidedesignet hvilket det i sidste ende endte med at blive mig der gjorde her på forummet.
Farvel xcanner. Goddag Ninjastick
- julemand101
Farvel xcanner. Goddag Ninjastick
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Re: Farvel xcanner. Goddag Ninjastick
Det var nemmere end jeg lige troede så xcanner er ikke længere administrator ingame og ninjastick er blevet det i stedet. Endnu engang tillykke.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Ninjastick
Jeg siger mange tak og ser frem til at kunne give en øget assistance! Jeg kommer primært til at figurere in-game og på Mumble, i den enkle del af teknikken og i events uden for serveren. Julemandens funktion er uændret, men forhåbentligt aflastet.
Og ja, jeg kan også tænde ild...
Og ja, jeg kan også tænde ild...
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- FedeAnderzen
- Ninjastick
Ja! Med ild!FedeAnderzen wrote:Er det så Ninja der har smadret stats siden ?
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- julemand101
Lige nogle sidste spor af xcanner der medførte denne fejl. Er nu rettet.FedeAnderzen wrote:Er det så Ninja der har smadret stats siden ?
- Casper98dk
oh noooo.. Med Ninjasticks bag styret kan det kun gå galt
spøg til side, tillykke du gamle
spøg til side, tillykke du gamle
- Nielsen74
- Xuno
Jeg kan da også tænde ild!
Anyway, super initiativ og er sikker på at Ninja er den helt rigtige til posten, god vind herfra og nu glæder jeg mig over endnu en admin jeg kan spamme med ideer til events!
You can't stop me!!! Muahahahahahh!
Anyway, super initiativ og er sikker på at Ninja er den helt rigtige til posten, god vind herfra og nu glæder jeg mig over endnu en admin jeg kan spamme med ideer til events!
You can't stop me!!! Muahahahahahh!
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
- Toeffe
Drive drunk, drive safe....
Oh....
Oh....
It Can be done, but do You have the time?