Casper98dk, Aldoalex3, Lacnetic og mig har åbnet en forlystelses park der hedder MAC park.
men vi mangler noget arbejdskraft for at holde det kørende. jeg har lavet en liste over hvilke stillinger vi skal
bruge:
2 materiale indsamlere. Frynsegoder: alt guld og diamond man finder er til eget forbrug. Lønnnen er ikke aftalt endnu; snak med en ejer ingame.
1 til billetlugen og kundeservice: pris for 1 billet = 2 kul (skal måske ændres). Lønnnen er ikke aftalt endnu; snak med en ejer ingame.
2 til cafeen - 1 til betjening 1 til at lave maden. Lønnnen er ikke aftalt endnu; snak med en ejer ingame.
2 til at bygge forlystelser. Lønnnen er ikke aftalt endnu; snak med en ejer ingame.
1 til at lave oversigtstavler dvs. laver tavler over forlystelser, ansatte, ideer til projekter, projekter i gang.
Lønnnen er ikke aftalt endnu; snak med en ejer ingame.
Hvis nogen er interesserede, så drøft det med en ejer her på forum eller in-game
Arbejdskraft søges
- macnetic
- Casper98dk
Re: Arbejdskraft søges
Det vi jeg gerne
- Lynge
Ja altså, kunne være voldsomt sjovt at lave noget sammen med jer i forlystelsesparken ^^
Jeg vil bare lige høre, dem der skal stå i billetlugen osv. skal de være der for at deres "funktion" kan bruges? altså hvis billetsælgeren f.eks. ikke er online, er det så ikke muligt at komme ind i parken osv?
Jeg vil bare lige høre, dem der skal stå i billetlugen osv. skal de være der for at deres "funktion" kan bruges? altså hvis billetsælgeren f.eks. ikke er online, er det så ikke muligt at komme ind i parken osv?
- Casper98dk
der vil ikke være en fast i billetlugen men folk kan kalde i chatten hvis de vil ind. men kald på mig i chatten og vi finder ud af noget til digLynge wrote:Ja altså, kunne være voldsomt sjovt at lave noget sammen med jer i forlystelsesparken ^^