Som mange sikkert har læst er der en metrorenovering i gang og jeg har taget et par billeder af arbejdet hidtil.
Vi er startet og er kommet ret langt på kort tid med den gule linje(Nord)
På nuværende tidspunkt har vi de fleste af materialerne, det eneste vi mangler er Dark Oak, der mangler vi en del, ellers skal der både graves og placeres blokke. Men som i kan se går det støt fremad og husk Metroen er et fælles projekt, så hvis nogen har lyst til at hjælpe så kom glad, vi skal nok finde noget i kan lave.
Metro renoveringen
- pitti999
- FedeAnderzen
Re: Metro renoveringen
pitti999 wrote:Hmmmmm
Det er fra da jeg lavede Metro i Perledalen, Pars og Ch0x hjalp til, som de nu bedst kunne. Men hvis du nu havde stået lidt længere væk da du tog billedet kan man se at selve tunnellen er 3 blokke ved siden af.
Men som man siger: Det er bedre at ramme ved siden af, end slet ikke at ramme.....
-
Utroligt som fortiden kommer og hjemsøger en...
- Pars
Ja det er grove løjer.Ch0x wrote:Utroligt som fortiden kommer og hjemsøger en...
- FedeAnderzen
Det kræver lidt ekstra tålmodighed at renovere metro når vi er 2 om keyboarded på samme tid.
- FedeAnderzen
Så er sydlinjen færdig ud til Tom Haard. Denne metrolinje er lidt speciel idet at den kører udenom Toms byggerier, eller det vil sige at ninjastick har lavet et lækkert design der kører lige rundt i kanten af hans byggeri.
- Ninjastick
Jeg har også lige prøvet at lave et bud på den inderste metroring. Det ser lidt cirkus ud, med det farveskift (Benneweis?), men det giver fin mening når man er i bevægelse
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Nielsen74
jeg var ude og kigge i fredags og tænkte det var en fed løsning i har fundet for at komme rundt derFedeAnderzen wrote:Så er sydlinjen færdig ud til Tom Haard. Denne metrolinje er lidt speciel idet at den kører udenom Toms byggerier, eller det vil sige at ninjastick har lavet et lækkert design der kører lige rundt i kanten af hans byggeri.
- FedeAnderzen
Så er den Røde linje (Øst) også færdig med endestation og det hele. Meld gerne ind hvis i finder fejl i den.