Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
yetisuperx
Posts: 2
Joined: 12 Sep 2014, 15:48

Ansøgning

Post by yetisuperx »

Dit Navn: Asger

Dit Minecraft Navn: yetisuperx

Alder: 20

Sted: Nordjylland

Interesser: gaming, bmx og biler

Minecraft erfaring: Har spillet det en del til lan og spillet det en del for mig selv.

Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem harbo776

Venner på serveren? harbo776, hvis han er så heldig at komme igennem nåleøjet

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil hammer gerne på en super aktiv og langtids sigtet server. Elsker at mine og bygge et lager af ressourcer op til fede byggerier. At kunne hjælpe og blive hjulpet igennem større tunge projekter er også en vigtigt grund til at jeg vil joine serveren.

Har du læst og forstået reglerne? modtaget og forstået, sir!
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Den er lidt kort, kan du ikke fortælle lidt mere om dig selv ? Jeg vil gerne bare lige sikre mig at vi ikke lukker for mange stjernepsykopater ind end højst nødvendigt.

Hvad laver du til dagligt og havd går du og bygger i MC ?,det er den slags oplysninger jeg søger lidt flere af.
Image
User avatar
yetisuperx
Posts: 2
Joined: 12 Sep 2014, 15:48

Re: Ansøgning

Post by yetisuperx »

Det kan jeg da ikke forstå. Stjerne psykopater har det da ellers med at give lidt ekstra kulør. Spøg til side. Jeg går og eksperimenter med plastidip (sparyfolie) på biler. Ellers går jeg på martec og studere som maskinmester. Andet relevant info som søges?
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

yetisuperx wrote:Det kan jeg da ikke forstå. Stjerne psykopater har det da ellers med at give lidt ekstra kulør. Spøg til side. Jeg går og eksperimenter med plastidip (sparyfolie) på biler. Ellers går jeg på martec og studere som maskinmester. Andet relevant info som søges?
Nah det rækker, med mindre du har en ualmindelig hot søster, i så fald vil jeg gerne se hendes FB profil 8-)

Den er godkendt, sæt dig ind i reglerne og kom ind og fang en mod/admin og bed om testen når du kan dem.
Image
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply