Nyt headset.

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
Post Reply
pitti999

Nyt headset.

Post by pitti999 »

Jeg skal muligvis ud og have investeret i et nyt headset. Så derfor ville jeg høre om der var nogen her der kunne anbefale noget? De eneste krav jeg har er, at jeg ikke vil bruge penge på et nyt lydkort, også må det gerne være trådløs, men det er ikke et krav.
Im mr meeseeks look at me...
Cola_00

Re: Nyt headset.

Post by Cola_00 »

Hejsa PITTI

Jeg bruger selv et logitech G930 og det ved jeg der er flere andre på serveren som også gør, jeg er super glad for mit og vil helt klart anbefale det :D
Batteritid er 8-10 timers brug, men det kan også bruges mens det oplader.

http://www.elgiganten.dk/product/konsol ... ng-headset
JBTollak
Administrator

Post by JBTollak »

Image
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg bruger et Sennheiser PC-363D der er åndssvagt dyrt men lyder fuldstændig fantastisk og har en rigtig god mikrofon. Det kommer med sit eget USB lydkort som du kan bruge eller du kan også vælge at sætte det til dit eget lydkort. De er desuden vildt behagelige at have på. :)

OBS: De er såkaldte åbne høretelefoner således du kan høre hvis en knappenål falder på gulvet mens du har dem på. Det er en ting jeg finder praktisk da jeg stadig kan høre fx telefonen mens jeg hører musik men de er altså håbløse hvis formålet er at lukke verden udenfor. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Icy_troll

Post by Icy_troll »

Bruger selv et sennheiser PC 330 G4ME headset, kan ikke huske prisen, men det var nok 500+. Dog lyder alt fantastisk, og mikrofonen følger trop.

Generelt alt fra sennheiser kan anbefales, kvaliteten er prisen værd.
I have no idea what's going on.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Jeg har også et Sennheiser og kan bekræfte at det er godt.
Image
Grandt_666

Post by Grandt_666 »

Ved ikke rigtigt om jeg skal grine eller græde over mit Logitech G930.

For så vidt er jeg vild med lyden i det, plus det er tæt om ørene, også når man har briller på, og har store ører, så man kan lukke af for alt det andet støj i huset (læs: larmende børn og hustru med støvsuger).

Hvad angår mikrofonen, så er jeg lidt splittet. Selve lyden i den er god, HVIS jeg får den vinklet rigtigt. Når jeg klapper mikrofonen helt ned virker den slet ikke.

Min største irritation er nu, at reservedele ikke er noget man bare lige finder. Ørepuderne er pulveriseret (sket inden for de sidste par måneder). Puden i bøjlen er også så småt begyndt at falde fra hinanden. Ørepuderne kan så bruges fra G230/G430, men det er ikke lykkedes mig at finde "hovedpuden".

Men kigger man reservedele, er det da positivt at man kan få et nyt batteri, endda inkl. skruetrækker. Dette har jeg dog stadig ikke brug for efter en del år på bagen efterhånden.
Member of The Islanders
Damale91

Post by Damale91 »

Mit Sennheiser 360 købte jeg for et par måneder siden og jeg har aldrig haft et bedre headset, lyden er 9/10, kun fordi jeg savner en lille smule mere bass, mikrofonen er robust og ikke noget med mute knap, man vipper den bare op og så er mikrofonen slukket. Puderne er bløde og det samme er hovedbåndet, jeg kan have det på en hel dag uden at mærke det mindste til det og det samme med kopstørrelsen, der er dejligt med plads til ørerne.
Bedst af alt, det er med jackstik, ikke noget med usb eller drivers eller noget som helst, det virker fra man sætter det i, man skal måske bare lige vælge det som standardafspiller inde i sine indstillinger..

Var der mere? Ja! Det fungerer både til at lukke omverdenen ude, men samtidig når det er slukket kan man let høre hvad der foregår omkring én...

Jeg er ikke sælger, men jeg burde måske være det :mrgreen:

Prisen er til gengæld ca 1300 bobs, men for mig var det hver en krone værd :)
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
Post Reply