Himeji Castle
- imtheapache
Himeji Castle
Er der nogle der ville være friske på at bygge noget lignende Himeji Castle med mig? (det behøver ikke at være et præcis kopi, men noget i samme stil). Hvis du ikke ved hvad det er, så tjek det ud på google images.
- iHint
Re: Himeji Castle
Det ser rigtig fedt ud må jeg sige. Det kunne jeg sagtens være med på. Jeg har dog ikke adgang til serveren endnu, men forventer at være rigtig aktiv når serveren igen bliver åbnet for nytilkommende. =)
Du er meget velkommen til at /pm mig hvis du har en plan med det hele. =)
Du er meget velkommen til at /pm mig hvis du har en plan med det hele. =)
- aldoalex3
det kunne jeg godt tænke på at være med til men vis jeg ikke tar fejl har Wufei lavet noget i samme stil
og siden bygge pladsen er tæt på Silent Hill kan jeg hurtigt komme derud Count me in
og siden bygge pladsen er tæt på Silent Hill kan jeg hurtigt komme derud Count me in
I like to Firetruck peopler over :3
- imtheapache
awesome:P. hvis du har nogle ideer til hvad der skal bygges, så skriv det lige her:)
- aldoalex3
måske en dojo? siden det er japansk vil det blend in
I like to Firetruck peopler over :3
- imtheapache
Den er allerede igang med at blive bygget:P men vi har sindsygt mange rum, har folket nogle gode ideer til hvad de kan bruges til?aldoalex3 wrote:måske en dojo? siden det er japansk vil det blend in
- Wufei
Jeg giver gerne en lille rundtur ved Zen Wufei's Pagoder og Japanske slotte, hvis nogen skulle bruge lidt inspiration
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
- imtheapache
her er et screenshot der viser lidt af det der er bygget indtil videre (samt mit nye awesome skin)
- bobiboblolo