Afstemning: Hvem skal overtage Crafters.dk?

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Locked

Hvem skal overtage Crafters.dk?

Fremtiden set igennem vores øjne.
11
46%
The Islanders bud på et nyt Crafters.
13
54%

Total votes: 24

julemand101

Afstemning: Hvem skal overtage Crafters.dk?

Post by julemand101 »

Jeg har kun modtaget to bud på hvem der ønsker at overtage driften af Crafters.dk og jeg har ikke modtaget nogen indvendinger imod min oprindelige tidsplan. Lad os derfor starte afstemningen nu hvor i skal vælge hvilken gruppe af spillere der har det bedste bud på hvordan Crafters.dk skal fortsætte. Kandidaterne er:
Begge kandidater har lavet bud på hvordan de ser fremtiden for Crafters.dk og det er nu op til jer at bestemme hvilket af disse to bud der skal køre videre og få overrakt nøglerne til Crafters.dk's fremtid.

Lad mig slå fast at uanset hvem der vinder vil jeg håbe at alle vælger at gå sammen med vinderen om at fortsat gøre Crafters.dk den bedste server i Danmark og hjælpe vinderen med at nå dette mål. Tingene vil nødvendigvis aldrig blive som de var før men jeg håber stadig at i alle kan finde noget i brænder for på Crafters.dk.

Afstemningen vil blive lukket tidligt torsdag morgen.

Det er muligt at ændre sin stemme løbende op til afslutningen. Jeg vil stærkt anbefale at dem der er i tvivl stiller spørgsmål til de enkelte bud i de repræsentative forumtråde således at når vinderen udpeges er der ikke nogen der er i tvivl om hvad de har stemt på.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Ninjastick

Re: Afstemning: Hvem skal overtage Crafters.dk?

Post by Ninjastick »

Afstemningen stoppes på foranledning af de 2 arbejdsgrupper. Der er opstået enighed om en fælles løsning i 12. time, for at undgå komplet splittelse af fællesskabet. JacobBoTollak kommer med en udredning i morgen aften.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Locked