Ansøgning.

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
huxi20
Posts: 3
Joined: 13 Dec 2014, 14:07

Ansøgning.

Post by huxi20 »

Hejsa Navnet er Martin, jeg er 21 år gammel og kommer fra nordjylland, mine interesser for uden minecraft, er håndbold og fodbold. Min erfaring med minecraft er ved at have en del år på bagen, lad mig sige det sådan her, da jeg købte det kostede det under 100 kroner ;D hehe har spillet meget på en engelsk server de sidste på år, men da de besluttede at vi skulle have en ny map, og alt mit hårde arbejde blev slettet. Tænkte jeg nu er det tid til at finde en ny server, derfor skriver jeg her i dag :) Der ud over er CrafterDK jo en efterhånden velkendt server, og i er kendt for at have den samme map, så derfor vil jeg meget gerne ind og spille med jer :)

Mit ingame navn er Huxi20 forresten :)

Håber jeg høre fra jer snart :)
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: Ansøgning.

Post by Nielsen74 »

huxi20 wrote:Hejsa Navnet er Martin, jeg er 21 år gammel og kommer fra nordjylland, mine interesser for uden minecraft, er håndbold og fodbold. Min erfaring med minecraft er ved at have en del år på bagen, lad mig sige det sådan her, da jeg købte det kostede det under 100 kroner ;D hehe har spillet meget på en engelsk server de sidste på år, men da de besluttede at vi skulle have en ny map, og alt mit hårde arbejde blev slettet. Tænkte jeg nu er det tid til at finde en ny server, derfor skriver jeg her i dag :) Der ud over er CrafterDK jo en efterhånden velkendt server, og i er kendt for at have den samme map, så derfor vil jeg meget gerne ind og spille med jer :)

Mit ingame navn er Huxi20 forresten :)

Håber jeg høre fra jer snart :)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning.

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply