Dit Navn: Oliver
Dit Minecraft Navn: VirtualGamez
Alder: 13
Sted: Hillerød (Nordsjælland)
Interesser: CS:GO, Minecraft og GTA
Minecraft erfaring: Altså gennem de år jeg har spillet, har jeg udviklet mig. Jeg er blevet bedre til at bygge, bedre viden om Minecraft. Jeg er begyndt at kunne samle viden op så jeg kunne lave stører ting i spillet. I starten gik det ikke helt så godt men da min Minecraft viden er blevet bedre. Så min Minecraft erfaringer er pænt gode, ikke de bedste men det er godt!
Hvor har du hørt om crafters.dk: minecraftlisten.dk(lukket) og Minecraftforum.dk
Venner på serveren? danni225 og Pcornel
Har du forstået reglenerne: Ja har dobbelt tjekket dem.
Ansøgning
- Nielsen74
Re: Ansøgning
Ansøgning godkendt, kom ind på serveren og fang en mod/admin og bed om testen når du kan reglerne.VirtualGamez wrote:Dit Navn: Oliver
Dit Minecraft Navn: VirtualGamez
Alder: 13
Sted: Hillerød (Nordsjælland)
Interesser: CS:GO, Minecraft og GTA
Minecraft erfaring: Altså gennem de år jeg har spillet, har jeg udviklet mig. Jeg er blevet bedre til at bygge, bedre viden om Minecraft. Jeg er begyndt at kunne samle viden op så jeg kunne lave stører ting i spillet. I starten gik det ikke helt så godt men da min Minecraft viden er blevet bedre. Så min Minecraft erfaringer er pænt gode, ikke de bedste men det er godt!
Hvor har du hørt om crafters.dk: minecraftlisten.dk(lukket) og Minecraftforum.dk
Venner på serveren? danni225 og Pcornel
Har du forstået reglenerne: Ja har dobbelt tjekket dem.