Bedre set end aldrig, som nogen har hørt, var vi nogle stykker fra Crafters som samledes nytårsaften på Fanø hjemme ved Nielsen74
Der er ikke så mange billeder men lidt har også ret
Nytårsaften på Fanø
- FedeAnderzen
Re: Nytårsaften på Fanø
Ser hyggeligt ud og hvor er der fedt at folk gider mødes udenfor serveren også.
Jeg har sagt det før og siger det gerne igen: Vi burde stable en Camp Crafters på benene til sommer, en weekend hvor alle Craftere kan dukke op og være med.
Vi mangler bare lige en mark med toilet/bad et sted midt i Danmark.
Jeg har sagt det før og siger det gerne igen: Vi burde stable en Camp Crafters på benene til sommer, en weekend hvor alle Craftere kan dukke op og være med.
- GumZ1110
Helt enig, der er masser af spejderhytter til formålet, hvad med omkring vejle aarhus området, er det ikke ca. midt i landet ?FedeAnderzen wrote:Ser hyggeligt ud og hvor er der fedt at folk gider mødes udenfor serveren også.
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- Ninjastick
Det ser hyggeligt ud ^^ Hvad skete der med Pitti; jeg har hørt noget med en færge og nogle nachos..?
Also, den fakkel er virkelig nizzle
Also, den fakkel er virkelig nizzle
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- pitti999
PITTI mødte Gumz, Cola og Toeffe på havnen. Men han skulle holde nytår med nogle gamle skolekammerater, så han smuttede ned og købte nachos med ekstra ost efter Cola og Gumz var sejlet.
Im mr meeseeks look at me...
- Cola_00
Så stod Toeffe helt alene tilbage og så efter GumZ og Cola sejle ud i solnedgangen mod nye eventyr.
The End
The End
- Toeffe
Der var sku da møg mørkt derude xDCola_00 wrote:Så stod Toeffe helt alene tilbage og så efter GumZ og Cola sejle ud i solnedgangen mod nye eventyr.
The End
It Can be done, but do You have the time?