Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
FanatickDk

Ansøgning

Post by FanatickDk »

Dit Navn: Kasper

Om mig: jeg er udlært klejnsmed for 2 år siden, dog arbejds løs lige for tiden. ellers er min store hobby at lave musik og det har jeg gjort i snart 10 år. ellers kan jeg os godt li at game. Hvem kan ikke det ;)

Dit Minecraft Navn: FanatickDk

Alder: 23(snart 24) :o

Sted: Silkeborg, Midtjylland

Interesser: Games, musik og naturen. og så tager man aldrig fejl af en kold tuborg.. men ikke for tit :)

Minecraft erfaring: I know how to basic.. det vil sige at jeg ved hvordan man klare sig selv. og ikke er for krævende. har spillet minecraft i ca 50 timer :D

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Galegert,

Venner på serveren? Galegert, Wilize.

hvorfor vil du gerne joine Crafters: har nogle venner der spiller på serveren og har fådet fortalt at den er beskyttet mod griefers vilket lyder super. så vil meget gerne ind og kun være en del af serveren og community.

Har du læst og forstået reglerne?: jeg har læst reglerne og er ind forstået med hvad jeg går ind til :)
Last edited by FanatickDk on 16 Jan 2015, 17:12, edited 1 time in total.
Nielsen74

Re: Ansøgning

Post by Nielsen74 »

FanatickDk wrote:Dit Navn: Kasper

Sted: in the middle of nowhere :?: (Silkeborg, Midtjylland)

Interesser: games/Path of exile er mit main game. ellers bf4/H1Z1/DayZ.. ellers musik producktion når jeg ikke gamer.

Minecraft erfaring: I know how to basic.. ca 50 timers erfaring :D

hvorfor vil du gerne joine Crafters: har nogle venner der spiller. så joiner for at kunne spille med dem. plus jeg har hørt at det er en stabil server. med et godt community som jeg gerne vil være en del af :)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
GumZ1110

Post by GumZ1110 »

FanatickDk wrote:Dit Navn: Kasper

Om mig: jeg er udlært klejnsmed for 2 år siden, dog arbejds løs lige for tiden. ellers er min store hobby at lave musik og det har jeg gjort i snart 10 år. ellers kan jeg os godt li at game. Hvem kan ikke det ;)

Sted: Silkeborg, Midtjylland

Interesser: Games, musik og naturen. og så tager man aldrig fejl af en kold tuborg.. men ikke for tit :)

Minecraft erfaring: I know how to basic.. det vil sige at jeg ved hvordan man klare sig selv. og ikke er for krævende. har spillet minecraft i ca 50 timer :D

Venner på serveren? Galegert, Wilize.

hvorfor vil du gerne joine Crafters: har nogle venner der spiller på serveren og har fådet fortalt at den er beskyttet mod griefers vilket lyder super. så vil meget gerne ind og kun være en del af serveren og community.

Har du læst og forstået reglerne?: jeg har læst reglerne og er ind forstået med hvad jeg går ind til :)

godkendt fang en rød eller blå for en test
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
GumZ1110

Post by GumZ1110 »

testet og promoted
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply