Dit Navn: Matias
Dit Minecraft Navn: matiasa44
Alder: 15 snart 16 om 2 måneder.
Sted: Sønderjylland, Als, Augustenborg.
Interesser:Spil, Computer, Minecraft , Day-Z, 7 Days To Die, Towns, Game Dev Tycoon og Counterstrike. Har også en meget stor interrese for Survival-Crafting-Building spil. Og har over 250 spil på steam.http://steamcommunity.com/id/matiasa44/
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden 16 maj 2011. Jeg var engang en Co-Host på en server sammen med en af mine venner. Spiller tit modpacks hvor jeg har bygget store fabrikker.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har hørt om Crafters fra op til flere af mine venner. Og om mange af de ting de har lavet på den gamle map.
Venner på serveren? EMIGoLD, spasserbussen. djcooland.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har set en masse af de ting i har lavet, på den gamle map og vil gerne ind og hjælpe med at gøre den nye map nice. Og jeg har tænkt mig at bygge en masse middleearth ting sammen med mine venner aka EMIGoLD, spasserbussen og djcooland. Jeg tror at denne server bliver anderledes fra alle de andre servere, da jeg aldrig rigtig har spillet multiplayer, da mine ting altid er blevet stjålet eller mine ting griefet.
Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst og forstået reglerne.
Ansøgning
- FedeAnderzen