Hej mit navn det er Sofus, og jeg er ved at lave en ansøgning. (Jeg fik altså 02 i Geografi)
Dit Navn: Sofus
Dit Minecraft Navn: sofus200
Alder: 14
Sted: København
Interesser: Venner, piger, CS:GO, Garry's Mod og Minecraft
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft både singleplayer og multiplayer, men har ikke fået tjekket op på den nye opdatering. Jeg ved ikke, hvor lang tid jeg har spillet Minecraft præcist, men regner med omkring 2-3 år. (Ikke aktivt)
Hvor har du hørt om crafters.dk: Ehm. CS:GO.. /Maja, Toeffe osv.
Venner på serveren?: Maja4626, toeffe og Cola_00
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har fået en rundvisning og det folk har bygget ser fedt ud.. Ja, jeg mener godt at jeg kan bidrage med nogle flotte byggerier.
Har du læst og forstået reglerne?: Yes sir.. Jeg har læst og forstået reglerne.
-Sofus.
Ansøgning
- GumZ1110
Re: Ansøgning
Ansøgning goskendt - kom ingame for at få en test i reglerne af en moderator (blå) eller en admin (rød)sofus200 wrote:Hej mit navn det er Zabeo, Sofus Zabeo, og jeg er ved at lave en ansøgning. (Jeg fik altså 02 i Geografi)
Dit Navn: Sofus
Dit Minecraft Navn: sofus200
Alder: 14
Sted: København
Interesser: Venner, piger, CS:GO, Garry's Mod og Minecraft
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft både singleplayer og multiplayer, men har ikke fået tjekket op på den nye opdatering. Jeg ved ikke, hvor lang tid jeg har spillet Minecraft præcist, men regner med omkring 2-3 år. (Ikke aktivt)
Hvor har du hørt om crafters.dk: Ehm. CS:GO.. /Maja, Toeffe osv.
Venner på serveren?: Maja4626, toeffe og Cola_00
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har fået en rundvisning og det folk har bygget ser fedt ud.. Ja, jeg mener godt at jeg kan bidrage med nogle flotte byggerier.
Har du læst og forstået reglerne?: Yes sir.. Jeg har læst og forstået reglerne.
-Sofus Z.
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- Ninjastick