Dit navn: sascha.
Dit minecraft navn: FrederikThorsell.
Alder: 14.
Sted: sydvest fyn.
Inteesser: minecraft, sims, rift, heste, sang/kor, standard/latin dans,fritidsjob som omdeler.
Minecraft erfaring: har spillet i 4 år men har først spillet seriøst det sisdte års tid, har spillet multiplayer i 1-2 måneder på en vens server.
Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem mlk_1996.
Venner på serveren? mlk_1996.
Hvorfor vil du joine vores server: jeg synte den lyder spændene er ret cool at se på og vil gerne ind og spille med min ven og møde nye brugeere vil vildt gerne hjælpe med at gøre serveren bedre.
Har du læst og forstået reglerne: ja jeg har læst og forstået reglerne.
ansøgning til crafters
- Ninjastick
Re: ansøgning til crafters
Godkendt efter en lille snak in-game. Kom ind og bed en moderator eller administrator om test i reglerne.sasc1003 wrote:Dit navn: sascha.
Dit minecraft navn: FrederikThorsell.
Alder: 14.
Sted: sydvest fyn.
Inteesser: minecraft, sims, rift, heste, sang/kor, standard/latin dans,fritidsjob som omdeler.
Minecraft erfaring: har spillet i 4 år men har først spillet seriøst det sisdte års tid, har spillet multiplayer i 1-2 måneder på en vens server.
Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem mlk_1996.
Venner på serveren? mlk_1996.
Hvorfor vil du joine vores server: jeg synte den lyder spændene er ret cool at se på og vil gerne ind og spille med min ven og møde nye brugeere vil vildt gerne hjælpe med at gøre serveren bedre.
Har du læst og forstået reglerne: ja jeg har læst og forstået reglerne.
PS: Sascha har fået kontoen af en der ikke spiller mere og koden er, ifølge Sascha, ændret.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Ninjastick
Re: ansøgning til crafters
Testet og promoted.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...