Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Muffe

Ansøgning

Post by Muffe »

Hej.
Jeg hedder Charlotte og er 13 år, Fra Jylland, Danmark. Mit minecraft navn er: Muffe.

Jeg har kendt minecraft i langtid, men er først begyndt at spille det nu, grunden til at jeg gerne vil joine er at jeg mangler at spille på en server, for jeg bliver hurtigt træt af singleplayer fordi jeg har aldrig ved hvad jeg skal lave, det ville jo også bare være fed at dele sin interesse med nogle, det er tit så at når jeg kommer hjem fra skole ved jeg ikke hvad jeg skal lave.

Jeg har mange interesser jeg spiller minecraft :lol: og Fodbold.
Jeg kender ikke nogle der spiller på server i forvejen, men det vil jeg bare tage som en udfordringer og så få nogle gode venner her.

Jeg har set server steder som på minecraftforum.dk og sådan nogle steder.

ja jeg har læst jeres regler og jeg forstår dem, jeg syntes da også selv det er vigtigt med sådan nogle regler.

Hilsen Charlotte.
Last edited by Muffe on 13 Jun 2015, 20:14, edited 1 time in total.
FedeAnderzen

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Muffe wrote:Hej.
Jeg hedder Charlotte og er 13 år, Fra Jylland, Danmark. Mit minecraft navn er: Muffe.

Jeg har kendt minecraft i langtid, men er først begyndt at spille det nu, grunden til at jeg gerne vil joine er at jeg mangler at spille på en server, for jeg bliver hurtigt træt af singleplayer fordi jeg har aldrig ved hvad jeg skal lave, det ville jo også bare være fed at dele sin interesse med nogle, det er tit så at når jeg kommer hjem fra skole ved jeg ikke hvad jeg skal lave.

Jeg har mange interesser jeg spiller minecraft :lol: og Fodbold.
Jeg kender ikke nogle der spiller på server i forvejen, men det vil jeg bare tage som en udfordringer og så få nogle gode venner her.

Jeg har set server steder som på minecraftforum.dk og sådan nogle steder.

Hilsen Charlotte.
Har du læst vores regler ? Forstår du dem og vil du overholde dem ?
Image
Muffe

Post by Muffe »

Ja jeg forstår alle reglerne, og kender også alle standart reglerne for en SMP
JBTollak
Administrator

Post by JBTollak »

Godt, så er ansøgningen godkendt.

Kom ind på serveren og få en test i reglerne af en Administrator eller Moderator.
Zicy

Post by Zicy »

Testet og promoted.
Image
Post Reply