Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
bitknox

Ansøgning

Post by bitknox »

Hej, jeg er en dreng på 15 år som gerne vil spille på jeres server, fordi det lyder som en god ide, med at alle ikke bare kommer ind kan ødelægge det man har lavet.

Jeg har tidligere spillet på andre servere hvor mine ting er blevet ødelagt, så nu prøver jeg den her server og ser om det bliver bedre. Mine erfaringer med Minecraft er for det meste survivalservers, har også selv haft en server kørende, og er i gang med at lave et nyt netværk af servere.

Når jeg spiller Minecraft kan jeg godt lide at bygge med Redstone, da jeg syntes at det giver en extra udfordring i spillet.

Lidt info om mig: Jeg hedder Johan, kommer fra sydsjælland og er 15 år gammel. Mine interesser er Computer, Speedskating og servere.

Jeg har hørt om Crafters.dk, fra en hjemmeside som jeg ikke lige kan huske lige nu, men jeg kan altid finde den frem hvis det er vigtigt.

Jeg har selvfølgelig læst reglerne, fordi en af hovedgrundene til at jeg spiller på serveren er, at man skal respektere hinandens builds!

Håber at i kunne lide den.

Med venlig hilsen Johan
JBTollak
Administrator

Re: Ansøgning

Post by JBTollak »

bitknox wrote:Hej, jeg er en dreng på 15 år som gerne vil spille på jeres server, fordi det lyder som en god ide, med at alle ikke bare kommer ind kan ødelægge det man har lavet.

Jeg har tidligere spillet på andre servere hvor mine ting er blevet ødelagt, så nu prøver jeg den her server og ser om det bliver bedre. Mine erfaringer med Minecraft er for det meste survivalservers, har også selv haft en server kørende, og er i gang med at lave et nyt netværk af servere.

Når jeg spiller Minecraft kan jeg godt lide at bygge med Redstone, da jeg syntes at det giver en extra udfordring i spillet.

Lidt info om mig: Jeg hedder Johan, kommer fra sydsjælland og er 15 år gammel. Mine interesser er Computer, Speedskating og servere.

Jeg har hørt om Crafters.dk, fra en hjemmeside som jeg ikke lige kan huske lige nu, men jeg kan altid finde den frem hvis det er vigtigt.

Jeg har selvfølgelig læst reglerne, fordi en af hovedgrundene til at jeg spiller på serveren er, at man skal respektere hinandens builds!

Håber at i kunne lide den.

Med venlig hilsen Johan
Fin ansøgning, den er godkendt.
Kom ind på serveren og få en test i reglerne af en Administrator eller Moderator.
JBTollak
Administrator

Re: Ansøgning

Post by JBTollak »

Tested og promoted.
Post Reply