Hi crafters
Efter et år eller 2 inaktivitet (kan ikke lige huske det) har jeg nu fundet ud af at jeg ikke længere kan bruge min Minecraft account. Den account skal flyttes over til en Mojang account og dette kan jeg ikke længere gøre pga 1. rod med min gamle mail adresse. 2. Jeg har ikke længere min paypal kvittering og kan derfor ikke få hjælp af deres support.
Great! Det betyder jeg skal købe en ny account. Nogle af jer kan måske huske mig, og var engang også admin/officer eller hvad man nu kalder det. Det er mig med den store and, flyver og hånd sådan lidt sydvest for spawn/maze/8-bit thingeling.
Nu vil jeg så hører jer ad. I og med jeg jo bliver nød til at købe en ny account, og skal sikkert også ansøge igen, ville jeg så kunne få adgang til mine kister i mit gamle hus igen? Kan huske jeg har virkeligt meget materiale i disse kister og ville da være ked af det bare var låst der for altid uden at kunne bruges. Satte engang en kode på dem også men den er lykkeligt glemt
- Gulerod
The return of Gulerod (Genaktivering)
- FedeAnderzen
Re: The return of Gulerod (Genaktivering)
Hej Gulerod
Vi er skam stadig nogen der husker dig og jeg har endda mødt dig op til flere gange
Ang. dine gamle kister så skal vi nok finde ud af at låse dem op, men nu om dage har vi jo 2 servere kørende og de deler ikke inventory. Jeg vil da klart anbefale at du giver Novus en chance så du kan prøve alle de nye ting.
Når du får dig en ny bruger så bare skriv i din gamle ansøgning og gør opmærksom på det, du behøver ikke ansøge igen, dog skal du nok lige læse reglerne igennem et par gange, der er sket en del siden du var her sidst.
Endelig skal det lige nævnes at det nu er muligt at ændre navn i spillet så hvis du vil kan du stadig hedde Gulerod på serveren.
Håber vi ses snart.
- Fede
Vi er skam stadig nogen der husker dig og jeg har endda mødt dig op til flere gange
Ang. dine gamle kister så skal vi nok finde ud af at låse dem op, men nu om dage har vi jo 2 servere kørende og de deler ikke inventory. Jeg vil da klart anbefale at du giver Novus en chance så du kan prøve alle de nye ting.
Når du får dig en ny bruger så bare skriv i din gamle ansøgning og gør opmærksom på det, du behøver ikke ansøge igen, dog skal du nok lige læse reglerne igennem et par gange, der er sket en del siden du var her sidst.
Endelig skal det lige nævnes at det nu er muligt at ændre navn i spillet så hvis du vil kan du stadig hedde Gulerod på serveren.
Håber vi ses snart.
- Fede
- Gulerod
Jeg fik min gamle account igen Så nu er jeg tilbage i spillet og har slået mig ned på den nye server
PS: Fede har du gået på IHK?
- FedeAnderzen
Nej, jeg mente nu heller ikke at jeg havde mødt dig i virkeligheden, bare inde på Crafters, sidst du spillede.Gulerod wrote:Jeg fik min gamle account igen Så nu er jeg tilbage i spillet og har slået mig ned på den nye server