Spørgsmål til UHC

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
Xuno

Spørgsmål til UHC

Post by Xuno »

Jeg er lige nødt til at smide den her op. Specielt da vi ikke havde den store response på ris/ros tråden.

Til sidste UHC var der lidt protester omkring tidspunktet for eventet. Jeg kan godt se at det nok lå lidt for sent i forhold til at vi så kun havde 3 timer til rådighed.

Derfor vil jeg gerne høre jeres tanker om hvornår et arrangement som UHC, der kan tage lidt længere tid skal ligge?

Personligt synes jeg at det er smart at det ligger efter aftensmad, da vi har en del yngre spillere med hvor vi også gerne skulle bevare husfreden.
Men er søndag så den rigtige dag?

Eller skal man helt sige f*** det og arrangere det omkring frokost i stedet for? Eller måske skal det være om lørdagen?

Kom med jeres input her, det er den eneste måde vi får arrangementerne til at passe til jeres planer!
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
FedeAnderzen

Re: Spørgsmål til UHC

Post by FedeAnderzen »

Søndag aften er no-go for mig. Jeg skal op kl 4 mandag og på arbejde, så det skal helst ikke blive for sent.

Et UHC en lørdag eller søndag lige efter frokost kunne jeg dog godt være med til.
Image
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Det er måske også lige værd at notere at den første af de tre timer gik med opsætning, fejlfinding og roden-rundt. En time mere ville have været guld værd ^^

Ud over det, så var der kun 1 der brokkede sig over tidspunktet da eventet rent faktisk sluttede. Det blev hurtigt banket i jorden da der, på forum, var gjort opmærksom på at eventet senest kørte til 22.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
JBTollak
Administrator

Post by JBTollak »

Jeg synes et frokost event kunne være en god løsning. Samt nogle tiltag i spillet der gjorde at folk skulle skynde sig lidt mere.
Xuno

Post by Xuno »

Ninjastick wrote:Det er måske også lige værd at notere at den første af de tre timer gik med opsætning, fejlfinding og roden-rundt. En time mere ville have været guld værd ^^

Ud over det, så var der kun 1 der brokkede sig over tidspunktet da eventet rent faktisk sluttede. Det blev hurtigt banket i jorden da der, på forum, var gjort opmærksom på at eventet senest kørte til 22.
Det vil jeg give dig helt ret i og det vil selvfølgelig også blive meget bedre fremover. Det er heller ikke på grund af at der har været noget brok at jeg spørger ud. Det er mest for at høre nogen af dem der ellers plejer at være med til de her arrangementer - men som ikke havde tilmeldt sig - hvad der skulle til.

JacobBoTollak wrote:Jeg synes et frokost event kunne være en god løsning. Samt nogle tiltag i spillet der gjorde at folk skulle skynde sig lidt mere.
Det bliver der også sat på, blandt andet worldboarder der krymper, samtidig tror jeg også at når vi først har været et fuldt arrangement igennem, så går det op for folk at der er simpelthen ikke tid til at nusse rundt og få fat i det bedste gear.

Men jeg overvejer kraftigt et eftermiddags arrangement, startende ved en 13.00 tiden.
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
Post Reply