Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
andreasknudsenk

Ansøgning

Post by andreasknudsenk »

Navn: Andreas

Mit Minecraft naven: Andreasknudsenk

Alder: 13

Sted: Sjælland

Interesser: Spille, Minecraft, fodbold

Minecraft erfaring: har spillet i 5 år. har spillet i mange server og spillet single player. har laget meget redstone ting i single player :D

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg fandt den på en minecraft liste og syntes den så nice og sjov ud

Venner på serveren: Jeg har ikke nogle venner der spiller på serveren men vil skaffe nogle ind 8-)

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil bygge med nogle jeg finder og bliver gode venner med. det bliver fedt at se selve hele server, hvor sej den er. glæder mig at survival med folk Det bliver fedt! :o
BetinaLerche

Re: Ansøgning

Post by BetinaLerche »

andreasknudsenk wrote:Navn: Andreas

Mit Minecraft naven: Andreasknudsenk

Alder: 13

Sted: Sjælland

Interesser: Spille, Minecraft, fodbold

Minecraft erfaring: har spillet i 5 år. har spillet i mange server og spillet single player. har laget meget redstone ting i single player :D

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg fandt den på en minecraft liste og syntes den så nice og sjov ud

Venner på serveren: Jeg har ikke nogle venner der spiller på serveren men vil skaffe nogle ind 8-)

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil bygge med nogle jeg finder og bliver gode venner med. det bliver fedt at se selve hele server, hvor sej den er. glæder mig at survival med folk Det bliver fedt! :o
Godkendt. Kom ind og bed om en test i reglerne.
Zicy

Re: Ansøgning

Post by Zicy »

Testet og promoted
Image
Post Reply