Test Server Is Open For All

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
xcanner

Test Server Is Open For All

Post by xcanner »

EDIT: Test server is closed and Bukkit is up and running.

Join in on the test server! All are deafult "VIP" on the test server...

Use crafters.dk:25566 to connect to the test server

Commands:
/help
/auction help (added iConomy support)
/lwc

Please note that the ressources on the test server is limited, which can cause a bit of lag.

If you have questions or want to report a bug, use this thread :D
It's all about the community
xcanner

Re: Test Server Is Open For All

Post by xcanner »

Known problems:
No /warp bank
/spawn is currently at the bank
It's all about the community
iHint

Post by iHint »

Når det er test server vil det så sige at den bliver nulstillet engang når det ikke længere er en test server? ;)
julemand101

Post by julemand101 »

Når vi er færdige med at teste kommer vi til at køre bukkit på det rigtige map. Alle ændringerne der foretages på test serveren vil blive slettet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
jaconok

Post by jaconok »

knapper virker ikke :( (kan ikke komme ind i banken)
WARNING CREEPERS!
Look out, it's the: Original Tronic texturepack, not by me: http://evilmousestudios.com/tronic/
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

jaconok wrote:knapper virker ikke :( (kan ikke komme ind i banken)
De virkede da fint for mig...
To mine, or not to mine...
iHint

Post by iHint »

Betyder det også at alt hvad der var af byer på serveren før bliver nulstillet? Jeg ved ikke hvordan det fungere fordi jeg ikke har adgang endnu. Så det er måske nogle dumme spørgsmål =)
Jeg håber at få rigtig adgang når Bukkit kører som det skal =)
julemand101

Post by julemand101 »

Og jeg skærer det lige ud i pap så alle er med.

crafters.dk <- den server vi alle kører normalt
Denne her kører et map som vi alle roder rundt med og alt der forekommer her bliver gemt løbende og bevaret. Hvis der sker en katastrofe går vi selvfølgelig tilbage til sidste backup.

crafters.dk - bukkit <- test-server
Denne server kører en kopi af det map der kører på den alm. server. Jeg ved ikke hvornår denne kopi er taget men den må efterhånden være lidt halvgammel. Alle ændringer på dette map vil ikke blive gemt eftersom meningen med denne server netop er at teste ting.

Når vores bukkit server kommer til at fungere som den flytter vi vores map der kører på det gamle system over til bukkit serveren og ændre porten således at adressen til denne server bliver crafters.dk.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

julemand101 wrote:Og jeg skærer det lige ud i pap så alle er med.

crafters.dk <- den server vi alle kører normalt
Denne her kører et map som vi alle roder rundt med og alt der forekommer her bliver gemt løbende og bevaret. Hvis der sker en katastrofe går vi selvfølgelig tilbage til sidste backup.

crafters.dk - bukkit <- test-server
Denne server kører en kopi af det map der kører på den alm. server. Jeg ved ikke hvornår denne kopi er taget men den må efterhånden være lidt halvgammel. Alle ændringer på dette map vil ikke blive gemt eftersom meningen med denne server netop er at teste ting.

Når vores bukkit server kommer til at fungere som den flytter vi vores map der kører på det gamle system over til bukkit serveren og ændre porten således at adressen til denne server bliver crafters.dk.
Er det ikke bukkit (ny server serversoftware) der bliver flyttet over på den gamle server (den hardware den rigtige server køre på nu) og kmod (eller hvad den gamle software nu hedder) der bliver slettet?

Men uanset er svaret det samme: Ingen rollback (nulstilling eller nyt map) det map på den rigtige server er det vi køre videre med (medmindre folk bestemmer sig for andet). :D
To mine, or not to mine...
julemand101

Post by julemand101 »

Nu kører bukkit og vores kmod server på den samme maskine så vidt jeg er orienteret. bukkit serveren kører bare i øjeblikket med lavere prioritet således kmod stadig kører optimal.
Locked