Hvilket forslag i kategorien "Metrostation" skal opføres på Novus?
Se forslagene på Creative serveren, hvor de er opført på grundene lige ved spawn.
(På Creative serveren, skriv /spawn).
Der kan afgives én stemme pr. forumbruger.
Afstemningen slutter torsdag d. 15/10-2015.
Spawnkonkurrence afstemning: Metrostation
- Ninjastick
Spawnkonkurrence afstemning: Metrostation
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Damale91
Re: Spawnkonkurrence afstemning: Metrostation
Alle forslag ser skide godt ud vil jeg pointere, gid jeg havde den kreativitet eks. fantasykittens skraldespande bestående af cauldron med carpet på toppen, den slags man kan se i alle forslagene der har været
Jeg havde en hård kamp med mig selv om det var Fedes eller Fantasykittens design jeg ville stemme på, overall syntes jeg bedst om Fedes med vand fra loftet (jeg er ret glad for vand som man kan se på mit hjembjerg ), dog kan jeg bedre lide Fantasykittens og Betinas nedgangsrør lavet af glas, ligesom på Senex.
Glasrøret på Senex husker jeg stadig gav mig en helt vild wow-effekt da jeg på vejen ned fik at se hvor stor metrostationen var, det var åndssvagt imponerende som nyudklækket noob
Jeg havde en hård kamp med mig selv om det var Fedes eller Fantasykittens design jeg ville stemme på, overall syntes jeg bedst om Fedes med vand fra loftet (jeg er ret glad for vand som man kan se på mit hjembjerg ), dog kan jeg bedre lide Fantasykittens og Betinas nedgangsrør lavet af glas, ligesom på Senex.
Glasrøret på Senex husker jeg stadig gav mig en helt vild wow-effekt da jeg på vejen ned fik at se hvor stor metrostationen var, det var åndssvagt imponerende som nyudklækket noob
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.