Navn: Thomas
Dit Minecraft Navn: Pickaxe2komma0
Alder: 20
Sted: Sjælland
Interesser:
Spil, it, webudvikling, teknik, og lignende.
Minecraft erfaring:
Jeg har spillet Minecraft siden 2011, i starten meget singleplayer, men siden mest online.
Hvor har du hørt om crafters.dk:
Jeg fandt crafters.dk her: http://minecraft-mp.com/country/denmark/4/
Venner på serveren?
Har endnu ingen bekendtskaber, på serveren.
Hvorfor vil du joine vores server:
Ud fra beskrivelsen på serverens tilknyttede hjemmeside, ligner det en server for mig. Håber på, at få lov at være med
Har du læst og forstået reglerne?
Jeg har læst reglerne igennem, som desuden stemmer over ens med min egen måde, at spille på.
Skriv lidt om hvem du er, og hvad du kan lide:
Jeg er kreativ, og går ind for sammenhold. Opstår der en konflikt, står jeg gerne i spidsen, for at få den løst, hvilket jeg har god erfaring med.
Jeg er "redstoner", og hjælper ofte folk, med den slags interesse.
Eftersom I har valgt, ansøgninger skal ligge offentligt, vil jeg ikke skrive en masse yderligt, om mig selv. Dette håber jeg, forekommer forståeligt.
ANSØGNING
- Ninjastick
Re: ANSØGNING
Godkendt. Kom ind på serveren, fang en moderator eller administrator og bed og en regeltest.Pickaxe2komma0 wrote:Navn: Thomas
Dit Minecraft Navn: Pickaxe2komma0
Alder: 20
Sted: Sjælland
Interesser:
Spil, it, webudvikling, teknik, og lignende.
Minecraft erfaring:
Jeg har spillet Minecraft siden 2011, i starten meget singleplayer, men siden mest online.
Hvor har du hørt om crafters.dk:
Jeg fandt crafters.dk her: http://minecraft-mp.com/country/denmark/4/
Venner på serveren?
Har endnu ingen bekendtskaber, på serveren.
Hvorfor vil du joine vores server:
Ud fra beskrivelsen på serverens tilknyttede hjemmeside, ligner det en server for mig. Håber på, at få lov at være med
Har du læst og forstået reglerne?
Jeg har læst reglerne igennem, som desuden stemmer over ens med min egen måde, at spille på.
Skriv lidt om hvem du er, og hvad du kan lide:
Jeg er kreativ, og går ind for sammenhold. Opstår der en konflikt, står jeg gerne i spidsen, for at få den løst, hvilket jeg har god erfaring med.
Jeg er "redstoner", og hjælper ofte folk, med den slags interesse.
Eftersom I har valgt, ansøgninger skal ligge offentligt, vil jeg ikke skrive en masse yderligt, om mig selv. Dette håber jeg, forekommer forståeligt.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- JBTollak
- Administrator
Re: ANSØGNING
Testet og Promoted
Champstyle!
Champstyle!