Så har vi haft vores første togsdag, og det var noget af en succes!
10 arbejdsomme mennesker dukkede op og gravede i alt 23.782 quartz ores.
Vi håber på at se lige så mange næste togsdag, som er torsdag d. 23. juni.
Her vil vi begynde at bygge på metroen, men du må selvfølgelig stadig gerne mine quartz, hvis det er det, du er bedst til
Togsdag-Tråden. Hver torsdag på Novus kl. 19-22.
-
- FedeAnderzen
Re: Togsdag-Tråden. Hver torsdag på Novus kl. 19-22.
2. Togsdag faldt på Skt. Hans aften og vi var kun få der mødte op.
Det var dog ingen hindring for at få udført et godt stykke arbejde, 3 minere og en bygger i et par timer og Blå Linjes første etape stod klar.
Tak for indsatsen, vi ses næste Togsdag til endnu en omgang Metro hygge bygge
Det var dog ingen hindring for at få udført et godt stykke arbejde, 3 minere og en bygger i et par timer og Blå Linjes første etape stod klar.
Tak for indsatsen, vi ses næste Togsdag til endnu en omgang Metro hygge bygge
-
Så er tredje togsdag vel gennemført!
Det var et par arbejdsomme mennesker der dukkede op og minede i topfart i 3 stive timer.
Der var kamp om topplaceringen, men Damale tog førstepladsen i denne omgang, kun med lidt beskyldninger om snyd fra Pitti.
JacobBoTollak byggede alene på metroen, og fik næsten bygget 500 blokke på blå linje.
Tak for fremmødet og indsatsen, vi ses på Togsdag!
Det var et par arbejdsomme mennesker der dukkede op og minede i topfart i 3 stive timer.
Der var kamp om topplaceringen, men Damale tog førstepladsen i denne omgang, kun med lidt beskyldninger om snyd fra Pitti.
JacobBoTollak byggede alene på metroen, og fik næsten bygget 500 blokke på blå linje.
Tak for fremmødet og indsatsen, vi ses på Togsdag!
-
Efter 33 minutter fik Pitti kæmpet sig op på førstepladsen!
- pitti999
- JBTollak
- Administrator
33 minutter EFTER deadline.BetinaLerche wrote:Efter 33 minutter fik Pitti kæmpet sig op på førstepladsen!
Så det tæller ikke
- Damale91
Efter Damale havde stået og ventet i 33 minutter på at pitti kæmpede sig 400 blokke foran.
Da Damale gik igang viste det sig så at Pitti's evner er langt underlegne eftersom han kun havde føring på 12 blokke inden der blev svindlet med måltavlen og den til sidst blev fjernet.
Hmpf...
Da Damale gik igang viste det sig så at Pitti's evner er langt underlegne eftersom han kun havde føring på 12 blokke inden der blev svindlet med måltavlen og den til sidst blev fjernet.
Hmpf...
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- Damale91
Hovhov, ikke noget med at poste screenshots af scoreboard efter admin fuskede med det!pitti999 wrote:HAH!!! Damale!!!
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- pitti999
Right, men de 75xx var nu helt ærlig xDDamale91 wrote:Efter Damale havde stået og ventet i 33 minutter på at pitti kæmpede sig 400 blokke foran.
Hmpf...
Im mr meeseeks look at me...
- Damale91
Skulle ikke være stoppet med at mine, du var heldig at scoreboardet blev fjernet, jeg var så tæt på at hente den føring du ufortjent havde fået mens jeg ventede på du skulle smutte ud af nether :b