Application from Jona_B

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Jona_B

Application from Jona_B

Post by Jona_B »

Jona_B, has applied for Crafter rank, with the following information:

Real name: Nikolaj

Minecraft name: Jona_B

Friends playing on Crafters.dk: Ingen

About me:
Hey! Jeg er 20 år, og har spillet Minecraft i snart otte år. Jeg har spillet på mange forskellige servere, og har selv drevet forskellige servere - heriblandt en prison server, og en standard survival server. Jeg søger en server med danskere, da jeg føler at man kan have det sjovere, når man har samme modersmål, og så smider jeg en video på Youtube hver dag - så jeg kunne godt tænke mig at starte en survival serie på jeres server. Jeg er også stor fan af at serveren er whitelisted, for jeg kan godt lide at man kan have tillid til hinanden, og ikke behøve at claime hver eneste kiste etc. Jeg håber at høre fra jer snarest :D
Read and accepted the rules: Yes
BetinaLerche

Re: Application from Jona_B

Post by BetinaLerche »

Jona_B wrote:Jona_B, has applied for Crafter rank, with the following information:

Real name: Nikolaj

Minecraft name: Jona_B

Friends playing on Crafters.dk: Ingen

About me:
Hey! Jeg er 20 år, og har spillet Minecraft i snart otte år. Jeg har spillet på mange forskellige servere, og har selv drevet forskellige servere - heriblandt en prison server, og en standard survival server. Jeg søger en server med danskere, da jeg føler at man kan have det sjovere, når man har samme modersmål, og så smider jeg en video på Youtube hver dag - så jeg kunne godt tænke mig at starte en survival serie på jeres server. Jeg er også stor fan af at serveren er whitelisted, for jeg kan godt lide at man kan have tillid til hinanden, og ikke behøve at claime hver eneste kiste etc. Jeg håber at høre fra jer snarest :D
Read and accepted the rules: Yes
Promoted og startkit udleveret (Minus pickaxe og sværd, det ville han selv skaffe)
Post Reply