Klage over jail fra Vishal12

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
Vishal12

Klage over jail fra Vishal12

Post by Vishal12 »

Vishal12, has applied for Crafter rank, with the following information:

Real name: vikrant

Minecraft name: vishal12

Friends playing on Crafters.dk: asbi

About me:
jeg er en dreng på 12 år og jeg vil gerne hygge med min ven asbi og jeg har været crafter før men fælede ikke et træ helt
Read and accepted the rules: Yes
BetinaLerche

Re: Application from Vishal12

Post by BetinaLerche »

Vishal12 wrote:Vishal12, has applied for Crafter rank, with the following information:

Real name: vikrant

Minecraft name: vishal12

Friends playing on Crafters.dk: asbi

About me:
jeg er en dreng på 12 år og jeg vil gerne hygge med min ven asbi og jeg har været crafter før men fælede ikke et træ helt
Read and accepted the rules: Yes
Jeg har flyttet din klage til det rigtige forum.
Jeg vil gerne lukke dig ud, men det er vigtigt at du forstår vigtigheden i at du overholder vores regler. Selv før Relgus havde fat i dig, har jeg også bedt dig om at fælde træer, hvor du ikke svarede, selvom du bevægede dig rundt på kortet. Flere gange tp'ede jeg dig til mig, men du tp'ede bare væk igen.
Derudover har du taget 700 stykker kød fra kisten med gratis mad, og det synes jeg er lige i overkanten at tage på én gang. Nu er der nemlig ikke mere til de andre.
Vi har også flere gange bedt dig om at lade være med at skrive med caps, hvorefter du bare er fortsat.
Når du har forstået hvordan man opfører sig herinde kan du komme ind igen, og så lukker vi dig ud. Men bryder du reglerne igen, er du desværre ikke velkommen her på serveren.
Post Reply