kort over transport muligheder
- The XD
kort over transport muligheder
har overvejet at tage en billede af kortet og så lave nogle røde streger hvor der er under grund og blå der hvor der er vand veje kunne det være en mulighed for at få kort lagt tingene så det gjorde det nemmer at komme rundt
- Lynge
Re: kort over transport muligheder
Ville jo også være genialt for nye spillere, så er det muligt at hvor man skal hen af (og med hvad)...
- CptTomatoKing
Hvis man så kan tilføje sine projekter så man ved hvor man skal tage jeg for at se hvad
⚒ To mine, or not to mine...
- atlem
metro west
yellow not finish . metro to wufeis place
yellow not finish . metro to wufeis place
- Attachments
-
- metro8.png (254.8 KiB) Viewed 2672 times
- CptTomatoKing
Kan du så også lave det med resten af kortet??
⚒ To mine, or not to mine...
- atlem
eg laget min del av metroen ,, det er deres jobb og lave deres del av metroen ;P007mads1 wrote:Kan du så også lave det med resten af kortet??
gjør alle dette blir det et fullstedig kart tilslutt. sammarbeid folkens , uten det kommer vi ingenvei , nå startet eg , og dere fortsetter
- The XD
hm kan man lave et billede her inde hvor bruger kan tegne på ? eller eventuelt ligge woorld map ud så vi kan hente det og til føje streger syntes ik det bliver helt optimalt vis vi bare tager print screns af map
- atlem
kan vi ikk bare starte meb en printscreen og få en grunn skisse deretter overføre det til et bedre bilde ?
vi kan starte med dette , og når folk blir happy med antall metrobane så går vi videre fra der
åpne i ny fane tein på og post på ny
vi kan starte med dette , og når folk blir happy med antall metrobane så går vi videre fra der
åpne i ny fane tein på og post på ny
- The XD
som jeg ser på det ville det være rat at have selve stregerne som et andet lag så man stadig kan opdater map uden at skal lave det igen men kunne da godt være vi kan bruge de der røde ting til at lave det ret precist så skal vi bare ud og løbe rundt på sporende XD