Ban

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
Aslan

Ban

Post by Aslan »

Undskyld jeg griefede, crafters.dk er den bedste server jeg en til nu har spillet på, har spillet på så mange servere men ingen er ligesom jeres jeg vil gerne unbannes hvis det kan lade sig gøre mig og andbella2002 stopper med det hele og hvis jeg kan blive unbannet vil jeg gerne starte på ny og i må gerne slette mine ting.

Håber seriøst jeg kan blive unbannet og at i også vil unbanne andbella2002 han er min storebror og vi har ikke andet at spille på så jeg håber i vil unabnne os

MVH. Aslanbella2003
FedeAnderzen

Re: Ban

Post by FedeAnderzen »

Aslan wrote:Undskyld jeg griefede, crafters.dk er den bedste server jeg en til nu har spillet på, har spillet på så mange servere men ingen er ligesom jeres jeg vil gerne unbannes hvis det kan lade sig gøre mig og andbella2002 stopper med det hele og hvis jeg kan blive unbannet vil jeg gerne starte på ny og i må gerne slette mine ting.

Håber seriøst jeg kan blive unbannet og at i også vil unbanne andbella2002 han er min storebror og vi har ikke andet at spille på så jeg håber i vil unabnne os

MVH. Aslanbella2003

Vi tager det op på vores ugentlige møde på søndag og svarer derefter her i tråden.
Image
FedeAnderzen

Re: Ban

Post by FedeAnderzen »

Vi har i admingruppen haft vendt jeres sag og vi er kommet frem til at i ikke kommer tilbage på Crafters.

Vi ligger til grund at i ikke bare har griefet, men også stjålet guld og jern blokke og generelt ikke havde meget respekt for vores regler inden i blev smidt ud.
Image
Post Reply