Unban Please

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
Aslan

Unban Please

Post by Aslan »

Hej det er aslanbella2003 jeg vil rigtig gerne blive unbannet eller er mit liv ødelagt jeg undskylder 100000000k gange vil aldrig gøre det igen please der er jo ingen servere der er ligesom jeres.

Og det fedeste ved jeres server er at man kan spille sammen med andre. Håber seriøst jeg kan blive unbannet og at i vil unbanne min bror vi er mega kede af vi griefede og vi gør det aldrig igen unban os ellers har vi intet at lave

Mvh. Aslanbella2003
FedeAnderzen

Re: Unban Please

Post by FedeAnderzen »

Aslan wrote:Hej det er aslanbella2003 jeg vil rigtig gerne blive unbannet eller er mit liv ødelagt jeg undskylder 100000000k gange vil aldrig gøre det igen please der er jo ingen servere der er ligesom jeres.

Og det fedeste ved jeres server er at man kan spille sammen med andre. Håber seriøst jeg kan blive unbannet og at i vil unbanne min bror vi er mega kede af vi griefede og vi gør det aldrig igen unban os ellers har vi intet at lave

Mvh. Aslanbella2003
Svaret til både dig og din bror var et ret klart nej. I bliver nødt til at acceptere at I ikke kommer til at spille på Crafters igen, vi har allerede vendt jeres sag og truffet vores beslutning. Det er slut, I kommer ikke tilbage, hverken nu, eller senere og jeg vil heller ikke spilde mere tid på at fortælle jer det. Kan i ikke forstå det nu, kommer i nok aldrig til at kunne det, så hvis i bliver ved med at plage bliver jeres IP banned herfra.
Image
Post Reply